اخبار داغ

پروین: آقایان پرسپولیس را بفروشند تا کمتر زیرسؤال بروند/هر بازیکن ۵ خبرنگار دارد!

پروین: آقایان پرسپولیس را بفروشند تا کمتر زیرسؤال بروند/هر بازیکن ۵ خبرنگار دارد!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس خوب یارگیری نکرده و این موضوع هم به خاطر بی‌پولی باشگاه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناعلی پروین در مورد شکست پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: خوشحالم که بازی را نشان ندادند اما از شکست پرسپولیس متأسف شدم. پرسپولیس خوب یارگیری نکرده و این موضوع هم به خاطر بی‌پولی باشگاه بوده است. پرسپولیس واقعاً از نظر مهره ضعیف است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است باشگاه پرسپولیس در سال جاری به بخش خصوصی واگذار شود، عنوان کرد: انشاءالله که این اتفاق رخ بدهد و این بار سرکار نباشیم. بیایند و باشگاه را بفروشند البته نه به من، چون نمی‌توانم این کار را انجام بدهم. بهتر است آقایان باشگاه را بفروشند و خیال خود را راحت کنند تا کمتر زیر سؤال بروند!

,

سرمربی و مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پیشکسوتان پرسپولیس نمی‌توانند باشگاه را بخرند، چون بدهی این باشگاه زیاد است. باشگاه پرسپولیس برای پیشکسوتان است اما می‌گویند باشگاه 150 میلیارد تومان بدهی دارد و 100 میلیارد تومان هم قیمت باشگاه است. این می‌شود 250 میلیارد تومان پول. شما می‌توانید 250 میلیارد تومان را بنویسید؟!

,

پروین در واکنش به انتقادات از مدیریت باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود تمام تصمیمات در باشگاه پرسپولیس را سیاسی می‌گیرد، گفت: من فکر نمی‌کنم، اینطور باشد. مگر می‌شود یک نفر تصمیم‌گیری کند؟ یعنی برای سرمربی هم تصمیم‌گیری می‌کنند؟ اگر اینطور باشد این از بی‌عرضگی سرمربی است.

,

وی تصریح کرد: متأسفانه در فوتبال ایران حرمت پیشکسوتان حفظ نمی‌شود و همه با هم بد هستند. اگر فوتبالی‌ها با هم خوب بودند وضع فوتبال ما این نبود و الان بالاتر از این بودیم اما هیچ‌قت با هم نبوده‌ایم. نسل فوتبال ما عوض شده است. الان در فوتبال ما پول حرف اول و آخر را می‌‌زند. زمان ما پول نبود و می‌شد با بازیکن برخورد کرد ولی الان هر بازیکن پنج خبرنگار دارد و تا حرفی بزنی فردا در سایت‌ها علیه‌ات صحبت می‌کنند!

,

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت این روزهای فوتبال ملی کشورمان تأکید کرد: فکر نمی‌کنم وضعیت امیدوارکننده باشد البته در این مورد باید از مسئولان سؤال بپرسید.

,

پروین ادامه داد: ما گفتیم برای تیم‌های پایه مربی خارجی بیاوریم اما باید نظارت هم باشد. الان کی‌روش به فوتبال ایران آمده اما از لحاظ فنی کمکی به تیم‌های پایه نمی‌کند.

,

وی در خصوص انتخابش به عنوان مربی ماندگارفوتبال از سوی کانون مربیان فوتبال تهران گفت: واقعاً کار زیبایی بود و امیدوارم این مراسم‌ها برای مربیان قدیمی ادامه‌دار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه