اخبار داغ

مسئول روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق ارتش حیدرزاده خبر داد؛

ساخت سیل‌بند توسط یگان مهندسی ۴۵۵ قرارگاه جنوب شرق ارتش در ریگان

ساخت سیل‌بند توسط یگان مهندسی ۴۵۵ قرارگاه جنوب شرق ارتش در ریگان
مسئول روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: در حال حاضر یگان مهندسی ۴۵۵ قرار گاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان ریگان حضور دارد و در حال ساخت سیل بند در این منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدعلی حیدرزاده مسئول روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق ارتش در خصوص اقدامات این قرارگاه در سیل اخیر منطقه جنوب و شرق استان کرمان به خبرنگار ما گفت:بازدید ازمنطقه انجام شده و در حال حاضر در حال آماده سازی زیر ساخت های منطقه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد:بازگشایی و بازسازی راه های شهرستان های سیل‌زده یکی از اقدامات مهم و اولیه ای بود که قرار گاه جنوب شرق ارتش به کمک راهداری شتافت و توانستیم راه های مواصلاتی این مناطق را که در اثر بارشهای شدید و سیل دچار آسیب شده بود را باز گشایی کنیم.

,

حیدرزاده با اشاره به این که معاون عمرانی استانداری از اقدامات ارتش در مناطق سیل زده بازدید به عمل آورده است، اظهار کرد: در حال حاضر یگان مهندسی ۴۵۵ قرار گاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان ریگان حضور دارد و در حال ایجاد سیل بند است.

,

مسئول روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق ارتش بیان کرد: آماده سازی بسته های غذایی و توزیع آن بین مردم روستاهای سیل زده از دیگر اقداماتی است که در روزهای اخیر توسط این قرارگاه انجام شده است.

,

وی توضیح داد: با توجه به بررسی ها، منطقه ده رضا از شهرستان ریگان بیشترین آسیب را در سیل اخیر دیده است همچنین ۲۰ روستای این شهرستان دچار سیلاب شده اند که کار امداد رسانی به مردم این روستا توسط نیروهای قرارگاه جنوب شرق ارتش ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه