اخبار داغ

سردار نقدی:

دولت ترکیه حامی تروریست‌هاست / امروز شیعه و سنی، فدایی یکدیگرند

دولت ترکیه حامی تروریست‌هاست / امروز شیعه و سنی، فدایی یکدیگرند
سردار نقدی با اشاره به اینکه در کوبانی رزمنده به وفور وجود دارد، گفت: اما متاسفانه ترکیه از تروریست‌ها حمایت می‌کند و به جای حمایت از مسلمانان، پایگاه‌های خود را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس اظهار کرد" سلام رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را به مردم استان و بسیجیان می‌رسانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه راه بسیجیان، بهترین راه‌ها است، گفت: خواهران بسیجی باید به چادرهای خود که پرچم نجابت و شرافت و حیا و عفت و غیرت بوده و از شهدای بزرگوار به یادگار است، افتخار کنند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفان، خاطرنشان کرد: پیروزی‌های بزرگ بسیجیان که با استقامت در مسیر حق به دست آمده است، موجب شد تا دشمنان روز به روز عقب‌تر رفته و بینی آنها به خاک مالیده شود.

,

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن شکست‌های پیاپی را در همه دنیا و به‌ویژه منطقه اسلامی تجربه کرد، گفت: وعده امام راحل مبنی بر اینکه اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند، محقق شده و موج بیداری که امروز دنیا را در بر گرفته است، نتیجه مقاومت بسیجیان است و این زنجیره پیروزی‌ها تا آخر ادامه خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه امروز دشمنی که در مقابل عزم بسیجیان قهرمان کم آورده است، سردرگم شده است، تصریح کرد: امروز سلاح‌هایشان کارآیی ندارد و می‌بینند تحمل قدرت و پیروزی اسلام را در جنگ ندارند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن در این وضعیت می‌گوید جنگ بد و خشونت است و می‌خواهد شیعیان و حزب‌الله لبنان، سلاح را بر زمین بگذارند و این در حالی است که امروز که زمان غلبه اسلام است از بدی جنگ می‌گویند.

,

سردار نقدی با تأکید بر اینکه جنگ بد است، خاطرنشان کرد: اما ظلم از آن بدتر است و زمانی که ظلم وجود داشته باشد، جنگیدن برای دفع ظلم، دفاع مقدس و بالاترین کرامت خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن، جرأت جنگ با مسلمانان را ندارد، گفت: به همین دلیل به ترفند اختلاف‌افکنی بین ما متوسل شده است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان 93 شبکه ماهواره‌ای پلید به زبان‌های مختلف راه‌اندازی کرده‌اند، افزود: 26 مورد از این شبکه‌ها به زبان فارسی و گویش‌های ایرانی است و کار آنها توهین به مقدسات شیعه به نام اهل سنت و توهین به مقدسات اهل سنت به نام شیعه است.

,

سردار نقدی با اشاره به اینکه در این شبکه‌ها، روحانی‌نماهایی به نام شیعه و سنی فعالیت می‌کنند، گفت: این افراد را در شبکه‌ها برای توهین به مقدسات هر دو مذهب گذاشته‌اند تا شاید آتش اختلاف را بین ما بیندازند، اما کور خوانده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه پایگاه این شبکه‌ها در کشور انگلیس خبیث و تفرقه‌افکن و برخی نیز در آمریکا قرار دارد، تصریح کرد: اگر این شبکه‌ها ریشه واقعی داشتند باید در کشورهای سنی و شیعه مذهب، فعال بودند و وجود آنها در آمریکا و انگلیس نشان دهنده سرمنشأ نقشه است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با تأکید بر اینکه امروز در میدان جهاد، سنی و شیعه فدایی یکدیگر هستند، گفت: آخرین شهید ما در مرز سراوان یک بسیجی اهل سنت است.

,

سردار نقدی خطاب به انگلیس و آمریکا گفت: دلتان را خوش نکنید که با نقشه‌های مزدورانه می‌توانید اختلاف راه بیندازید، شیعه و سنی دست در دست هم خواهیم آمد و قدس شریف را آزاد می‌کنیم.

,

وی با یادآوری این مسئله که امثال شهیدان ماموستا شیخ‌الاسلام با خون خود به ما درس وحدت و برادری دادند، گفت: امروز رزمندگان استان کردستان درخواست برای اعزام به میادین مختلف از جمله در غزه و کوبانی و سوریه و عراق دارند تا با دشمنان اسلام بجنگند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رزمنده در این میادین زیاد است، خاطرنشان کرد: آنچه آنها کم دارند پشتیبانی و امکانات و سلاح است که متأسفانه کشورهایی که از آنها انتظار کمک به مسلمانان می‌رود و اکنون در صف صهیونیست‌ها هستند، با نامردی دریغ می‌کنند.

,

سردار نقدی با اشاره به اینکه در غزه نیز، رزمنده شجاع به اندازه کافی وجود دارد، تصریح کرد: کشور مصر راه را بر ارسال امکانات به آنها بسته است و در کرانه باختری نیز اردن راه تسلیحات را بسته‌است.

,

وی با بیان اینکه در کوبانی نیز رزمنده به وفور وجود دارد، گفت: اما دولت ترکیه از تروریست‌های آمریکایی حمایت کرده و به جای حمایت از مسلمانان، پایگاه‌های خود را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نیازی به اعزام رزمنده به این مناطق وجود ندارد، گفت: اما باید برای نبرد نهایی و سرنوشت‌ساز آماده باشیم.

,

سردار نقدی با اشاره به اینکه گردان‌های بیت‌المقدس 3 دوره آموزشی را برای رسیدن به رزمایش طی کرده‌اند، اظهار کرد: امروز با جنگ نرم و تهدید فرهنگی دشمنان مواجه هستیم.

,

وی افزود: آنها به حرکت مزدورانه روی آورده‌اند تا اصل قدرت ما یعنی ایمان و وحدت ما را بگیرند و بسیجیان باید از مواجه با امواج شرارت‌های دشمن در شبکه‌های اجتماعی مفسده‌برانگیز، پرهیز کنند و جامعه را از شر این شیاطین دور کنند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و ایمان که عامل اصلی پیروزی‌ها است، گفت: در فاصله دو روز رزمایش برگزار شده بیت‌المقدس، توان بسیجیان 1.5 برابر شده است و این پیامی به صهیونیست‌ها است.

,

سردار نقدی خطاب به صهیونیست‌ها عنوان کرد: این پیام این است که سرزمین‌های اسلامی را رها کن و برو، هر اندازه اشغالگری تو طولانی‌تر شود، آمادگی ما افزون‌تر شده و مجازات‌های سنگین‌تری را تحمل خواهی کرد.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه