اخبار داغ

عیادت ابتکار از مصدوم اسیدپاشی اصفهان

عیادت ابتکار از مصدوم اسیدپاشی اصفهان
' معصومه ابتکار ' معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست روز جمعه با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع ) اصفهان از یکی از مصدومان واقعه اسیدپاشی اصفهان عیادت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار در این دیدار که پدر و همسر خانم ابراهیمی از مصدومان اسیدپاشی اصفهان نیز حضور داشتند، پیام دکتر روحانی رییس جمهور مبنی بر ضرورت رسیدگی به وضعیت ایشان و پیگیری موضوع تا ریشه کنی اینگونه اتفاقات در کشور را ابلاغ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد که خانم ابراهیمی هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست آورد.

وی گفت: در مقابل این حرکت جنایت آمیز و غیر قابل قبول، همه دولتمردان ابراز تاسف کردند و خواهان برخورد جدی با عامل این جنایت هستند.

وی خطاب به مصدوم اسیدپاشی اصفهان گفت: رسیدگی به این واقعه یکی از موارد دستور کار هیات دولت در جلسه آتی است و من هم گزارش این دیدار را در جلسه دولت مطرح خواهم کرد.

' مرضیه ابراهیمی ' نیز ضمن قدردانی از همه کسانی که از سراسر کشور نسبت به وی ابراز محبت کرده اند به خصوص از کادر درمانی بیمارستان تشکر کرد و از مردم خواست تا برای بازگشت سلامتی اش دعا کنند.

ابتکار به نمایندگی از رییس جمهور از مسوولان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان و کادرپزشکی این بیمارستان که در پیگیری روند درمان خانم ابراهیمی و سایر بیماران متحمل زحمات بسیار می شوند، تشکر کرد.

ابتکار در سفر یک روزه خود به اصفهان با مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان و مشاور وی دیدار کرد و مسایل آلودگی هوای شهر، وضعیت صنایع، زاینده رود و منابع آب، تالاب گاوخونی و مناطق تحت حفاظت سازمان را مورد بررسی قرار داد.

ابتکار در این دیدار ابراز امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده آب هرچه سریعتر در بستر زاینده رود جاری شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه