اخبار داغ

واکنش ها به شایعه های اسد پاشی اصفهان/

لاله اسکندری:عده‌ای نمی خواهند در ایران آرامش باشد/معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:شایعه اسیدپاشی در خراسان رضوی کذب محض است/حسینی:موج‌سواری رسانه‌ای درباره اسیدپاشی

لاله اسکندری:عده‌ای نمی خواهند در ایران آرامش باشد/معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:شایعه اسیدپاشی در خراسان رضوی کذب محض است/حسینی:موج‌سواری رسانه‌ای درباره اسیدپاشی
چهار شنبه هفته گذشته آخرین اسید پاشی در اصفهان گزارش شد که طی چند روز گذشته آن نیز شاهد اخبار ضد و نقیض از تعداد و نحوه این اقدام جنایتکارانه را از رسانه های بیگانه و تعدادی از رسانه های زنجیره ای داخلی نیز شاهد بودیم که صحت و سقم آن را مسئولان مربوطه استان اصفهان آن چنیین که این رسانه ها بیان می کردند تائیید نکردند.
[

به گزارش خبر نگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چهار شنبه هفته گذشته آخرین اسید پاشی در اصفهان گزارش شد که طی چند روز گذشته آن نیز شاهد اخبار ضد و نقیض از تعداد و نحوه این اقدام جنایتکارانه را از رسانه های بیگانه و تعدادی از رسانه های زنجیره ای داخلی نیز شاهد بودیم که صحت و سقم آن را  مسئولان مربوطه استان اصفهان  آن چنیین که این رسانه ها بیان می کردند تائیید نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین رابطه فتح الله حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گوی با اشاره به این که سوء استفاده برخی رسانه های بیگانه سبب تشویش اذهان عمومی در سطح کشور شده است، گفت: متاسفانه رسانه های بیگانه درصدد این هستند که عمل زشت و قبیح اسیدپاشی را جناح مومن جامعه نسبت دهند که چنین کاری به هیچ عنوان درست نیست.

,

وی افزود: این قبیل اقدامات عملا موج سواری بر روی یک اقدام شنیع است که باید با آن برخورد شود.

,

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: خبرپراکنی برخی رسانه ها درباره اسید پاشی در سطح جامعه سبب شده است تا فضای روانی مردم ناامن شود.

,

حسینی گفت: باید با اسید پاشی برخورد قاطع صورت بگیرد و از طرف دیگر نسبت به کسانی که فضای روانی جامعه را نا امن کرده و اتهاماتی متوجه جناح مومن و ارزشی جامعه را متوجه می‌کنند، برخورد شود.

,

همچنین محمدمهدی رمضان‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه حادثه تلخ اسیدپاشی در اصفهان وجدان عمومی جامعه را آزرده و افکار مردمی را در بهت و ناراحتی فرو برده است، گفت: ما ضمن محکوم کردن اینگونه اعمال غیر انسانی و ضد اخلاقی و تأکید بر برخورد با مجرمان اینگونه حوادث، باید بگوییم که وصله این گونه برخوردهای وحشیانه هیچ‌گاه به جناح مومن انقلابی نمی‌چسبد.

,  فارس,

وی گفت: اما این‌که این جریان از کجا آمده و چه هدفی را دنبال می‌کند خود حائز اهمیت بوده و این‌که چرا در این برهه زمانی این جریان ایجاد می‌شود نیز قابل تامل است.

,

رمضان‌زاده در حادثه اسید پاشی تخریب نیروهای مومن و انقلابی را یکی از اهداف استراتژیک جریان هواخواه لیبرالیسم  دانست و خاطرنشان کرد: به این دلیل که این مسئله به سرعت بعد بیرونی پیدا کرده و رسانه‌ای شده و خط خبری آن با فرمان و پیشتازی یک خبرگزاری دولتی آغاز و موج سواری اپوزسیون و سایت‌های ضدانقلاب را برای یک شایعه داخلی به همراه داشت.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی اضافه کرد: البته از این دست جریان سازی‌ها علیه نیروی‌های انقلابی و بسیجی در تاریخ نه چندان دور سابقه داشته است جریان دوم خرداد در سال 77 در ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای، وزارت اطلاعات را مورد هجمه قرار داده و آن را به شدت تضعیف کرد، در اوایل سال 78 در ماجرای غائله مشکوک کوی دانشگاه به سراغ نیروی انتظامی رفت و این نهاد را به سیبل حملات خود قرار داد، در همان سال بازی ترور حجاریان آن هم توسط سعید عسگر که اصلاح طلبان سعی داشتند وی را یکی از فعالان بسیج نشان دهند جهت تخطئه نیروهای بسیج و سپاه و پروژه نوارسازان جهت تخریب وجهه نیروهای حزب اللهی همگی با دو هدف «حمله به نیروهای مومن و وفادار به انقلاب»و «تخریب نهادهای وابسته به نظام» صورت گرفته بود.

,

این فعال دانشجویی تصریح کرد: تلاش علیه انقلابیون، آن هم به وسیله حادثه اسیدپاشی در اصفهان در حالی صورت می‌گیرد که رهبری در تیرماه امسال در دیدار مسئولان نظام با آینده‌نگری نسبت به این‌گونه اقدامات تأکید می‌کنند «من می‌بینم در صحنه سیاسی کشور؛ با شعار اعتدال، با شعار پرهیز از افراط، سعی می‌کنند جریان مؤمن را کنار بزنند.»

,

وی گفت: به نظر می‌رسد جریانی خاصی در وهله اول و مهمترین هدف به دنبال منزوی کردن نیروهای انقلابی هستند و قصد دارند با این اقدامات این جبهه را به مسائلی از این دست مشغول کرده تا از مطالبات اساسی خود بالاخص بحث سیاست خارجی کوتاهی کرده و یا دیگر جامعه به سخنان آن‌ها اهمیتی ندهند و با دید اتهام به آن‌ها بنگرند.

,

رمضان‌زاده تاکید کرد: از اهداف دیگر این جریان می‌توان به تخریب مجلس اصولگرا جهت بهره‌برداری در انتخابات آینده اشاره کرد.

,

وی افزود: علاوه بر این ظاهرا «مقابله با قوانین اسلامی- اخلاقی» و  «هزینه‌زایی برای نظام و فشار به حاکمیت اسلامی» هم در این بازی تبلیغاتی، رسانه‌ای پیش‌بینی شده‌است به شکلی که این جریان تلاش دارد تا با به راه انداختن اینگونه فضاسازی‌های هدفمند، چهره حاکمیت را نزد افکار عمومی داخل و خارج از کشور مخدوش کرده و هزینه‌هایی را بر دوش نظام تحمیل کند.

,

این فعال دانشجویی در خاتمه تاکید کرد: قوه قضائیه باید با برخورد با جنایت‌کاران این حادثه حکمی در خور آنها صادر کند و به هیچ وجه به چنین افرادی رحم نکند. البته باید با کسانی که از این جریان سوء استفاده هم می‌کنند و می‌خواهند چهره افراد مومن را خدشه‌دار کنند هم برخوردی جدی صورت گیرد.

,

 

,

جهانگیر الماسی نیز  در گفت‌وگو ی درباره اسیدپاشی‌های انجام شده در شهر اصفهان گفت: آدم‌ها در درون خود یک شخصیت پنهان دارند که تحت شرایط مختلف بروز می‌کند و یکی از این شخصیت‌ها غرایض حیوانی و نوعی هویت نسناسی است که در این آدم‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند.

,

وی ادامه داد: کاری که این حیوان‌صفتان انجام داده‌اند، نه از لحاظ تربیتی، نه اخلاقی، نه قانونی، نه شرعی، نه عرفی، نه معرفتی و نه به لحاظ فرهنگ ایرانی قابل پذیرش و دفاع نیست. به خصوص درباره خانم‌ها که روحیات و شکل زندگی متفاوتی دارند و با یک عکس‌العمل حیوانی مواجه شده‌اند.

,

الماسی اظهارداشت: این کار با هر هدف و توجیهی انجام شده باشدف غلط و غیرقابل پذیرش است و باید با کسانی که این کارها را انجام داده‌اند، به شدت برخورد شود.

,

وی همچنین درباره اینکه برخی ماجرای اسیدپاشی را به گروه‌های متدین در جامعه نسبت می‌دهند نیز توضیح داد: این کار حیوانی به هیچ عنوان ربطی به متدینین و گروه‌های ناهی از منکر و بسیجیان ندارد. برای اینکه افراد مؤمن یک رأفت و گذشتی دارند که منطبق بر منش حضرت رسول(ص) است و این افراد که خود ناجی ناموس ما بوده و هستند خود علیه این زن‌های بی‌گناه چنین اقداماتی نمی‌کنند.

,

الماسی تصریح کرد: این افراد اسیدپاش، مزدور هستند و به دنبال بهره‌برداری سیاسی در سطح جهان هستند. چندی پیش این همه کشتار در غزه روی داد و داعش نیز درحال جنایت در عراق و سوریه است و حال قصد دارند با ایجاد ناامنی در ایران و اسیدپاشی، افکار عمومی را از جنایاتی که در دنیا روی می‌دهد منحرف کرده و افکار عمومی را به سمت ایران سوق دهند.

,

وی گفت: رسانه‌هایی که سمت‌و سودار و جهت‌دار به این موضوع می‌پردازند، مؤمن نیستند چون طریق امیرالمؤمنین علیه السلام و امام حسین علیه السلام جز جوانمردی چیز و انصاف و  عدالت چیز دیگری نیست.

,

 

,

محمد علی موسوی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در این رابطه گفت: با توجه به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از سوی خداوند مقرر شده در مجلس هم مطرح شده است که قانونی برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تصویب شود تا بازار این واجب الهی گرم تر شود.

,

وی افزود: از سویی ضد انقلاب‌ها که دوست ندارند این اتفاق بیفتد سعی می کنند که این مسائل را وارونه جلوه دهند و بگویند که اسیدپاشی در زمینه امر به معروف بوده است.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با ناهنجاری است و اسیدپاشی یک ناهنجاری محسوب می شود. بنابراین نمی‌شود مقابله با ناهنجاری را با ناهنجاری گرفت.

,

موسوی اظهار داشت: همچنین باید دادستانی کل و دادستان‌های محل وقوع بزه، با کمک معاونین و ضابطین خود این افراد را بیابند و به اشد مجازات محکوم کنند.

,

وی گفت: از نظر تبلیغاتی هم باید از طریق قوانین و نهادهای بین‌المللی ورود پیدا کنند و بگویند که این موضوع در اسلام نهی شده است.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: همچنین برخورد با جرائدی که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و با رسانه‌های بیگانه همسو می‌شوند تکلیف دادستانی کل است و باید به عنوان مدعی العموم ورود و از آنها شکایت کند.

,
غلامحسین اسماعیلی در خصوص بحث اسیدپاشی در اصفهان و شایعاتی که پیرامون اسیدپاشی در برخی استانهای کشور مطرح شده است، گفت: پرداختن زیاد به یک خبر شایعات زیادی را ایجاد می‌کند.
,
 
,
وی افزود: بهتر است به برخی از موضوعات زیاد پرداخته نشود چرا که غیر از التهاب‌آفرینی چیزی ندارد.
,
 
,
اسماعیلی با تأکید بر اینکه پیگیری برخی از اخبار در زمان نامناسب ضرورتی ندارد، گفت: بهتر است اطلاع‌رسانی‌ها به بعد از دستگیری عاملان این جنابت موکول شود چرا که آن زمان است که بحث اعمال مجازات موضوعیت پیدا می‌کند.
,
 
,
رئیس کل دادگستری استان تهران، تصریح کرد: برخی شایعه اسیدپاشی در تهران را مطرح کردند که ناجا این خبر را تکذیب کرده البته به نظر من همین تأیید و تصویب‌ها هم موجب دامن زدن به شایعات و التهاب‌آفرینی بیشتر در جامعه می‌شود.
,
 
,
اسماعیلی در پایان گفت: باید اجازه داد اقدامات پلیسی در ارتباط با عاملان اسیدپاشی انجام شود تا پس از آن مردم شاهد برخورد جدی و بدون اغماض دستگاه قضایی با عاملان این جنایت باشند.
,
 
,

محمدرضا محسنی‌ثانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان بیش از حد مورد اغراق رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب قرار گرفته است، اظهار داشت: این موضوع ربطی به مسئله امربه معروف ونهی از منکر در کشور ندارد و در پشت پرده این جریان انگیزه‌های شخصی نهفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون چهار مورد اسید پاشی در شهر اصفهان روی داده که خوشبختانه دو مورد آن به صورت سطحی درمان شده‌اند و یک مورد آن به صورت حاد شده که در حال پیگیری از سوی وزارت بهداشت و درمان برای درمان است.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های امنیتی به شدت در حال پیگیری این موضوع هستند، عنوان کرد: دستگاه قضا قطعا برخورد جدی با عامل یا عاملان این حوادث می‌کند.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن گرامیداشت روز بیهقی؛ حکیم و دانشمند عصر غزنویان با بیان اینکه بیهقی بزرگترین سراینده نثر فارسی در تاریخ کهن ایران است، بیان کرد: نام و یاد این مردم بزرگ در کشور ما مغفول مانده است.

محسنی ثانی با تأکید بر نامگذاری روز نخست آبان به نام بیهقی، متذکر شد: ثبت اول آبان ماه به عنوان روز نثر فارسی یکی از مطالبات به حق مردم سبزوار است که متاسفانه این مهم هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به مکاتباتی که با سه وزیر ارشاد در دوره‌های مختلف در راستای ثبت این روز در تقویم ملی داشته است، عنوان کرد: هر سه وزیر با نام‌گذاری این روز موافقت کرده و نامگذاری این روز در شورای فرهنگ و عمومی کشور نیز به تصویب رسیده  که متاسفانه این تصمیم به تصویب شورای انقلاب فرهنگی نرسیده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی به ظرفیت‌های سبزوار در ابعاد مختلف علمی، ادبی، ورزشی و فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: سبزوار به عنوان شهر سربداران و نخستین مرکز حکومت شیعی هنوز برگی در تقویم ملی ندارد.

وی با بیان اینکه بیهقی نثر کلاسیک را ادبیات ایران رواج داده و بزرگداشت این شخصیت گران‌سنگ ارج نهادن به زبان و ادبیات فارسی است، اضافه کرد: باوجود بهره‌گیری سبزوار از هنرمندانی در رشته‌های تجسمی و حجمی متاسفانه تندیسی از این شخصیت ادبی تاریخ در شهرستان هنوز ساخته نشده است.

 

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون درباره اسیدپاشی‌های اخیر گفت: این رویداد یک فاجعه است و تلخی آن جایی است که می‌بینیم سازماندهی شده است و عده‌ای به دنبال ایجاد ناامنی و جنگ روانی در کشور هستند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر هر روز در سایت‌های مختلف و شبکه‌های مجازی و تلفن همراه پیام‌هایی درباره اسیدپاشی رد و بدل می‌شود که بخش اعظم آن فقط ایجاد نگرانی در کشور است و به نظرم مسئولان باید به این ماجرا واکنش بیشتری نشان بدهند.
 
اسکندری اظهارداشت: چیزی که به نظر من فضای بدی در کشور ایجاد کرده، این است که یکسری از اراذل و اوباش یک ناامنی در کشور به وجو آوردند و حالا این عده را تحت عناوین مختلف امر به معروف و نهی از منکر و غیره معرفی می‌کنند و به دنبال این هستند که بهانه به دست دیگران بدهند.
 
وی افزود: واکنش مسئولان به این ماجرا باید خیلی محکم باشد. اول اینکه باید عزیزانی که این اتفاق برایشان افتاده تحت حمایت ویژه دولت قرار بگیرند و دوم اینکه شایعات مربوط به این اتفاقات مانند سم در حال تسری به جامعه است که باید طراحان آن تاوان سنگینی بدهند. اینکه آن افراد اسیدپاش دستگیر بشوند و در ملاء عام مجازات شوند، کافی نیست و دولت و مدیران باید طراحان اصلی این ماجرا را بیابند تا امنیت مانند همیشه در کشور ما برقرار بماند.
 
اسکندری گفت: اینکه عنوان می شود این ماجرا به به دست ناهیان از منکر اتفاق افتاده،آن هم در شهر مذهبی غیر قابل باور است، این روزها هم که مدام پیامک‌هایی حاوی مطالب هشدارآمیز رد و بدل می‌شود که منجر به ایجاد نگرانی می‌شود و به نظرم یک عده دوست دارند ایران در آرامش نباشد، امیدوارم طراحان اصلی این رویداد تلخ هرچه سریع‌تر کشف شوند.
 

سید محسن صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با شایعه اسیدپاشی در استان اظهار داشت: شایعات مطرح شده در این زمینه صحت نداشته و کاملا کذب محض است.

وی افزود: استان در حوزه امنیت عمومی و اجتماعی در شرایط مناسبی است و حتی یک مورد اسید پاشی حتی با دلایل و انگیزه‌های شخصی در استان گزارش نشده است.

صادقی ادامه داد: باید دقت کرد که انتشار این قبیل اخبار در سطح کشور که تا حدی هم به نارسایی در اطلاع‌رسانی باز می‌گردد یک هدف روانی از سوی برخی جریانات و محافل را دنبال می‌کند.

معاون استاندار خراسان رضوی بیان داشت: رسانه‌ها با کار حرفه‌ای و با اطلاع‌رسانی مناسب به این قبیل شایعات موهوم پایان دهند.

 
انتهای پیام/گ
 
,

محمدرضا محسنی‌ثانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان بیش از حد مورد اغراق رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب قرار گرفته است، اظهار داشت: این موضوع ربطی به مسئله امربه معروف ونهی از منکر در کشور ندارد و در پشت پرده این جریان انگیزه‌های شخصی نهفته است.

,

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون چهار مورد اسید پاشی در شهر اصفهان روی داده که خوشبختانه دو مورد آن به صورت سطحی درمان شده‌اند و یک مورد آن به صورت حاد شده که در حال پیگیری از سوی وزارت بهداشت و درمان برای درمان است.

,

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های امنیتی به شدت در حال پیگیری این موضوع هستند، عنوان کرد: دستگاه قضا قطعا برخورد جدی با عامل یا عاملان این حوادث می‌کند.

,

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن گرامیداشت روز بیهقی؛ حکیم و دانشمند عصر غزنویان با بیان اینکه بیهقی بزرگترین سراینده نثر فارسی در تاریخ کهن ایران است، بیان کرد: نام و یاد این مردم بزرگ در کشور ما مغفول مانده است.

,

محسنی ثانی با تأکید بر نامگذاری روز نخست آبان به نام بیهقی، متذکر شد: ثبت اول آبان ماه به عنوان روز نثر فارسی یکی از مطالبات به حق مردم سبزوار است که متاسفانه این مهم هنوز محقق نشده است.

,

وی با اشاره به مکاتباتی که با سه وزیر ارشاد در دوره‌های مختلف در راستای ثبت این روز در تقویم ملی داشته است، عنوان کرد: هر سه وزیر با نام‌گذاری این روز موافقت کرده و نامگذاری این روز در شورای فرهنگ و عمومی کشور نیز به تصویب رسیده  که متاسفانه این تصمیم به تصویب شورای انقلاب فرهنگی نرسیده است.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی به ظرفیت‌های سبزوار در ابعاد مختلف علمی، ادبی، ورزشی و فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: سبزوار به عنوان شهر سربداران و نخستین مرکز حکومت شیعی هنوز برگی در تقویم ملی ندارد.

,

وی با بیان اینکه بیهقی نثر کلاسیک را ادبیات ایران رواج داده و بزرگداشت این شخصیت گران‌سنگ ارج نهادن به زبان و ادبیات فارسی است، اضافه کرد: باوجود بهره‌گیری سبزوار از هنرمندانی در رشته‌های تجسمی و حجمی متاسفانه تندیسی از این شخصیت ادبی تاریخ در شهرستان هنوز ساخته نشده است.

,

 

,
لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون درباره اسیدپاشی‌های اخیر گفت: این رویداد یک فاجعه است و تلخی آن جایی است که می‌بینیم سازماندهی شده است و عده‌ای به دنبال ایجاد ناامنی و جنگ روانی در کشور هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: در حال حاضر هر روز در سایت‌های مختلف و شبکه‌های مجازی و تلفن همراه پیام‌هایی درباره اسیدپاشی رد و بدل می‌شود که بخش اعظم آن فقط ایجاد نگرانی در کشور است و به نظرم مسئولان باید به این ماجرا واکنش بیشتری نشان بدهند.
,
 
,
اسکندری اظهارداشت: چیزی که به نظر من فضای بدی در کشور ایجاد کرده، این است که یکسری از اراذل و اوباش یک ناامنی در کشور به وجو آوردند و حالا این عده را تحت عناوین مختلف امر به معروف و نهی از منکر و غیره معرفی می‌کنند و به دنبال این هستند که بهانه به دست دیگران بدهند.
,
 
,
وی افزود: واکنش مسئولان به این ماجرا باید خیلی محکم باشد. اول اینکه باید عزیزانی که این اتفاق برایشان افتاده تحت حمایت ویژه دولت قرار بگیرند و دوم اینکه شایعات مربوط به این اتفاقات مانند سم در حال تسری به جامعه است که باید طراحان آن تاوان سنگینی بدهند. اینکه آن افراد اسیدپاش دستگیر بشوند و در ملاء عام مجازات شوند، کافی نیست و دولت و مدیران باید طراحان اصلی این ماجرا را بیابند تا امنیت مانند همیشه در کشور ما برقرار بماند.
,
 
,
اسکندری گفت: اینکه عنوان می شود این ماجرا به به دست ناهیان از منکر اتفاق افتاده،آن هم در شهر مذهبی غیر قابل باور است، این روزها هم که مدام پیامک‌هایی حاوی مطالب هشدارآمیز رد و بدل می‌شود که منجر به ایجاد نگرانی می‌شود و به نظرم یک عده دوست دارند ایران در آرامش نباشد، امیدوارم طراحان اصلی این رویداد تلخ هرچه سریع‌تر کشف شوند.
,
 
,

سید محسن صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با شایعه اسیدپاشی در استان اظهار داشت: شایعات مطرح شده در این زمینه صحت نداشته و کاملا کذب محض است.

وی افزود: استان در حوزه امنیت عمومی و اجتماعی در شرایط مناسبی است و حتی یک مورد اسید پاشی حتی با دلایل و انگیزه‌های شخصی در استان گزارش نشده است.

صادقی ادامه داد: باید دقت کرد که انتشار این قبیل اخبار در سطح کشور که تا حدی هم به نارسایی در اطلاع‌رسانی باز می‌گردد یک هدف روانی از سوی برخی جریانات و محافل را دنبال می‌کند.

معاون استاندار خراسان رضوی بیان داشت: رسانه‌ها با کار حرفه‌ای و با اطلاع‌رسانی مناسب به این قبیل شایعات موهوم پایان دهند.

,

سید محسن صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با شایعه اسیدپاشی در استان اظهار داشت: شایعات مطرح شده در این زمینه صحت نداشته و کاملا کذب محض است.

,

وی افزود: استان در حوزه امنیت عمومی و اجتماعی در شرایط مناسبی است و حتی یک مورد اسید پاشی حتی با دلایل و انگیزه‌های شخصی در استان گزارش نشده است.

,

صادقی ادامه داد: باید دقت کرد که انتشار این قبیل اخبار در سطح کشور که تا حدی هم به نارسایی در اطلاع‌رسانی باز می‌گردد یک هدف روانی از سوی برخی جریانات و محافل را دنبال می‌کند.

,

معاون استاندار خراسان رضوی بیان داشت: رسانه‌ها با کار حرفه‌ای و با اطلاع‌رسانی مناسب به این قبیل شایعات موهوم پایان دهند.

,
 
,
انتهای پیام/گ
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه