اخبار داغ

100تروریست‌ انتحاری وارد صنعا شدند

100تروریست‌ انتحاری وارد صنعا شدند
تروریست‌های وابسته به گروه‌های القاعده و داعش که از پیروزی انقلابیون یمن خشمگین هستند، اقدامات خود را برای ضربه زدن به انقلاب مردمی این کشور، تشدید کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از فارس، در پی پیروزی انقلابیون و انصارالله یمن در صنعا برای ایجاد اصلاحات در روند اداره کشور، القاعده و داعش به طور سازماندهی شده در تلاشند تا مانند سال 2011، انقلاب مجدد مردم یمن را ناکام گذارند. در همین راستا، منابع امنیتی در صنعا اعلام کردند که طی چند روز گذشته، بیش از 100 انتحاری وارد «صنعا» پایتخت یمن شده‌اند. به نظر می‌رسد که مأموریت این افراد، ناکام گذاشتن کمیته‌های مردمی انقلاب یمن از تأمین امنیت در پایتخت و تخریب وجهه آنها باشد به ویژه که تاکنون این کمیته‌ها توانسته‌اند تا حدود زیادی مانع خرابکاری در پایتخت شوند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 در همین حال محمد البخیطی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه روسیا الیوم تأکید کرد: حضور نیروهای کمیته‌های مردمی در صنعا تا زمان تشکیل دولت جدید و در اختیار گرفتن اوضاع است که این مسئله بر اساس پیمان صورت می‌گیرد. ما در استان‌های دیگر هم چنین طرحی را پیاده می‌کنیم. در برخی استان‌ها هم به مقامات محلی اعلام کرده ایم که حاضریم نیروهای خود را خارج کنیم اما به شرط آنکه نیروهای رسمی محلی بتوانند امنیت مردم را در برابر گروه‌های تروریستی برقرار سازند که متأسفانه نمی‌توانند و این مسئله را اعلام کردند. وی افزود: تاکنون انصارالله و کمیته‌های مردمی توانسته‌اند شش استان یمن را از القاعده پاکسازی کنند که این مسئله در هیچ یک از دولت‌های قبلی رخ نداده است. در واقع مردم توانسته‌اند بدون کمک دولت یا کمک خارجی با گروه‌های تروریستی مقابله کنند که این خود می‌تواند الگوی مناسبی برای جوامع دیگر باشد. 

,

انتهای پیام/گ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه