اخبار داغ

واکنش درخشان به انتقادهای پروین

واکنش درخشان به انتقادهای پروین
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:اگر گفتم پس از بازی سایپا قلبم داشت می ایستاد از ته دل گفتم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار کاپ،درباره اظهارات علی پروین که عنوان کرده بود اگر سیاسی در پرسپولیس همه تصمیمات را بگیرد،درخشان بی عرضه است اظهار داشت:پروین از یک قاعده کلی صحبت کرده است.اینکه مدیریت در باشگاه جایگاه خود را دارد و کادر فنی هم مسولیت های خودش را دارد.بنابراین با این قیدی که او گذاشته جایی برای تردید وجود ندارد و پروین حرف بدی نزده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد:واقعا اینطور نیست که در پرسپولیس،سیاسی همه تصمیمات را بگیرد.او به عنوان رییس هیات مدیره امور عالی و کلان باشگاه را پیش می برد و در امور فنی هیچ دخالتی ندارد.

,

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه روز جمعه در تمرین سرخپوشان بارها و بارها بر سر بازیکنان فریاد زد و از آنها خواست با جدیت بیشتری تمرین کنند گفت:ما چاره دیگری جز تمرین پرفشار نداریم.مسابقات حساسی در پیش داریم و باید با جدیت کار را جلو ببریم.بازیکنان هم کم کم شرایط را درک می کنند و می دانند چه وظایف خطیری دارند.

,

وی ادامه داد:اگر گفتم پس از بازی سایپا قلبم داشت می ایستاد از ته دل گفتم.انتظارات از پرسپولیس خیلی زیاد است و همه می گویند پرسپولیس باید در همه بازی ها پیروز باشد اما دست من فوق العاده خالی است.ضمن اینکه همه تیم ها در برابر پرسپولیس انگیزه بالایی دارند و این کار را سخت تر می کند.با این حال ما تلاشمان را می کنیم تا مشکلات کم شوند.

,

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود جاسوس تیم شناسایی شده است اظهار داشت:زیاد نمی خواهم به این بحث بپردازم اما در یک جمله می گویم که همین طور است و ما متوجه این شدیم که برخی خبرهای محرمانه چگونه از تیم بیرون می رود.

,

وی ادامه داد:سعی مان این است آبروی کسی را نبریم اما اگر ببینیم بیرون رفتن خبرها ادامه داشته باشد نامش را بیان می کنیم.

,

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا با برنامه 90 مشکلی دارد که به رغم هماهنگی قبلی،دوشنبه شب گذشته با این برنامه صحبت نکرد گفت:نه،مشکلی با 90 ندارم.آن شب در جلسه ای بودم و نتوانستم صحبت کنم.

,

منبع کاپ

, منبع کاپ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه