اخبار داغ

اقای فردوسی پور! فیلمبرداری و گزارش دزدکی از فوتبال در کجای دنیا رواج دارد؟!

اقای فردوسی پور! فیلمبرداری و گزارش دزدکی از فوتبال در کجای دنیا رواج دارد؟!
مجری و تهیه کننده برنامه 90 که همیشه مدیران و مسئولان فوتبال ایران را به چالش می کشد و می گوید در کجای دنیای حرفه ای فوتبال چنین وچنان می شود توضیح بدهد در کجای دنیای فوتبال از مسابقات فیلمبرداری و گزارشگری دزدکی انجام می دهند تا در برنامه پخش کنند؟!
[

به گزارشر  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا عادل فردوسی پور با به چالش کشیدن فوتبال در همه زمینه ها توانست خود را به عنوان داروغه فوتبال معرفی کند! او خود را مجری و کارشناسی می داند که این حق را برای خودش قائل است که همه فوتبال ایران را به چالش بکشد او همواره مدیران فوتبال و گاهی فوتبالیست ها را به خاطر یک رفتار غیر حرفه ای  مواخذه می کند او همواره در این مواقع فوتبال ایران را به تمسخر می گیرد و با خنده های خاص خودش می گوید در کجای دنیای فوتبال حرفه ای چنین و چنان می شود؟!!

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

او در برنامه نود حتی برنامه آماده سازی تیم های ملی و لیگ های فوتبال مطرح جهان از ایتالیا و آلمان گرفته تا کره جنوبی را مدام چماق می کند و بر سر مدیران فوتبالی ما می کوبد! او می خواهد خود را چهره ای عادل در فوتبال نشان بدهد اما واقعیت این است که فردوسی پور در برنامه حق پخش تلویزیونی با سکوتش در برنامه هفته گذشته نشان داد که بیشتر به فکر منافع سازمان صدا و سیماست تا فوتبال! او اگر می خواست می توانست حداقل با یک کنایه دل فوتبالدوستان را خوش کند و بگوید که فوتبال باید حق پخش بگیرد اما نگفت، این مهم نیست به هر حال او باید حامی سازمانی باشد که در آن کار می کند عیبی هم ندارد رفتارش حرفه ای است اما این یکی را نمی دانیم چطور توجیه کنیم؟ اینکه ایشان گزارشگر های برنامه های خود را با دوربین های آماتور به ورزشگاهها فرستاده تا از مسابقات لیگ برتر فیلم و گزار ش به روش دزدکی تهیه کنند؟ اینکه یک گزارشگر برنامه فوتبالی به طور دزدکی به اتوبوس تیم راه آهن برود و با بازیکنان مصاحبه کند یا در میکسد زون ورزشگاه آزادی یواشکی از بازیکنان مصاحبه بگیرد در کجای فوتبال حرفه ای جهان جا می گیرد؟!

,

اقای فردوسی پور اگر بخاطر وضعیت سازمانی خود نمی توانی حامی حقوق فوتبال باشی حداقل سکوت کن! حداقل دزدکی از فوتبال گزارش تهیه نکن این مساله از نظر عرف،شرع و قانون زیر سوال است! نمی دانیم فردوسی پور اسم این رفتار گزارشگران برنامه 90 را چه می گذارد اما هر چه باشد این رفتار حتی در عقب مانده ترین کشورهای دنیا هم انجام نمی شود! البته او می داند بدون تصاویر همین فوتبالی که بارها مسخره اش کرده برنامه ای نخواهد داشت! نظر شما در این مورد چیست؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه