اخبار داغ

آزمایشگاه استاندارد «سلامت» گرمسار افتتاح شد

آزمایشگاه استاندارد «سلامت» گرمسار افتتاح شد
آزمایشگاه استاندارد" بهپرور سلامت " به عنوان همکار اداره استاندارد در گرمسار با حضور مسئولان استانی کار خود را آغاز کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا از سایت خبری تحلیلی گرمسار آنلاین این آزمایشگاه  دارای 280 متر مربع زیر بنا  با 5 اتاق  و با اعتبار 500 میلیلون تومان بخش خصوصی  و در 3 زمینه  آزمایشات میکروبی، صنایع غذایی، بسته بندی و سلولزی  فعالیت خود را در گرمسار  اغاز کرد .

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در افتتاح این مرکز  عباس  رستمی  مدیر کل استاندارد  استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه 28 آزمایشگاه همکار استاندار در استان فعالیت می کنند، گفت : از این تعداد 25  ازمایشگاه آن در واحد های تولیدی  مستقر است و 3 تا نیز  به صورت مستقل در شهرستان های استان فعالیت می کنند .

,

 عباس رستمی در ادامه با اشاره  به اینکه  با توجه به سیاست دولت در زمینه واگذاری خدمات به بخش خصوصی  سازمان ملی استاندارد بیش از 80 درصد کار خود را  در بخش آزمایشگاهی به بخش خصوصی واگذار کرده است افزود : این آزمایشگاه در گرمسار با سر مایه گذاری  500 میلیون تومان  اغاز به کار کرد  که در حوزه های  صنایع غذایی، میکرو بولوژی و بسته بندی  با اداره  کل استاندارد  همکاری خواهد کرد و روش آزمون کردن  و تجهیزاتش  طبق استاندار ملی  ایران است .

,

 مدیر کل استاندارد استان در ادامه  به خبرنگار  ما گفت  : استاندارد استان  در 2 فاز  وارد مرحله آزمایشگاهی  می شود  اول خطوط  تولیدی کارخانجات که مشمول استاندار اجباری می باشند  و دومی در قالب طرح طاها است که تمام بازارهای استان را زیر  نظر قرار خواهیم داد و نمونه برداری های مختلف از کالاهای که مشمول استاندارد اجباری در 3 بخش  مصالح ساختمانی، صنایع غذایی و لوازم خانگی که حساسیت  بالایی وجود دارد انجام می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه