اخبار داغ

100 روزگی ترور فرماندهان شهید/ انسجام بیشتر محور مقاومت، تنها دستاورد آمریکا از این جنایت

100 روزگی ترور فرماندهان شهید/ انسجام بیشتر محور مقاومت، تنها دستاورد آمریکا از این جنایت
شخصیت‌های وابسته محور مقاومت در یمن، عراق و فلسطین در گفت‌وگو با یک شبکه لبنانی اعلام کردند، ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نتایج عکس برای آمریکا داشت و این ترور منجر به وحدت نبرد در میدان‌های محور مقاومت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده «الحشد الشعبی» عراق در سیزدهم دی‌ماه ۱۳۹۸ در حمله پهپادی آمریکا نزدیک فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شبکه لبنانی «المیادین» به مناسبت گذشت صد روز از این ترور گفت‌وگویی با «محمد البخیتی» عضور دفتر سیاسی انصارالله یمن، «سعد السعدی» عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق و «ماهر الطاهر» از اعضای ارشد جنبش «جبهه مردمی» فلسطین انجام داد.
,
 
,
البخیتی: رساترین پاسخ به این جنایت، انسجام محور مقاومت است
, البخیتی: رساترین پاسخ به این جنایت، انسجام محور مقاومت است,
 
,
محمد البخیتی در این گفت‌وگو اعلام کرد: هر ضربه‌ای که محور مقاومت بخورد، قوی‌تر از آن خارج خواهد شد.
,
 
,
وی افزود، آمریکا همیشه تلاش می‌کند فرماندهانی که برای آزادی کشورشان تلاش می‌کنند، هدف بگیرد اما از جنایت ترور شهید سلیمانی و المهندس سودی نبرد و این ترور منجر به وحدت نبرد در میدان‌های محور مقاومت شد.
,
 
,
البخیتی تأکید کرد: پس از این ترور، حضور آمریکا در عراق مورد تهدید قرار گرفته و رساترین پاسخ به این جنایت آمریکا، انسجام محور مقاومت از ایران و عراق تا سوریه، لبنان، یمن و فلسطین است.
,
 
,
وی ادامه داد: هدف گرفتن پایگاه «عین الاسد» قواعد درگیری میان محور مقاومت و آمریکا را تغییر داد.
,
 
,
سعد السعدی: آمریکا ناچار به خروج از عراق است
, سعد السعدی: آمریکا ناچار به خروج از عراق است,
 
,
سعد السعدی به المیادین گفت: ترور فرماندهان مذکور تنها عراق را هدف نگرفت بلکه محور مقاومت و کشورهای آنها را هدف گرفت. اما محور مقاومت امروز منسجم‌تر و قدرتمندتر شده و آمادگی بیشتری برای مقابله با پروژه آمریکایی دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: آمریکا از تظاهرات عراق که معترضان در آن خواستار اصلاحات بودند، بهره‌برداری کرد و امروز سردرگمی آمریکا در عراق از خلال تعرض به مقرهای الحشد الشعبی آشکارتر شده است.
,
 
,
السعدی تأکید کرد، آمریکا ناچار به خروج از عراق خواهد بود و نتیجه حساب باز کردن بر روی آمریکا در منطقه تنها زیان و باخت است.
,
 
,
وی ادامه داد، ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در چارچوب اجرایی کردن «معامله قرن» نیز صورت گرفت.
,
 
,
السعدی گفت، حمله گسترده به یمن به این دلیل صورت گرفت که مسأله فلسطین را مسأله اول خود قرار داده است.
,
 
,
وی در پایان اعلام کرد: آنچه از تهران درباره هماهنگی میان نیروی قدس و گروه‌های مقاومت فلسطین می‌شنویم ادامه خواهد داشت و گسترده‌تر خواهد شد.
,
 
,
ماهر الطاهر: ترور فرماندهان نتیجه برعکس برای آمریکا دارد
, ماهر الطاهر: ترور فرماندهان نتیجه برعکس برای آمریکا دارد,
 
,
ماهر الطاهر در این زمینه به المیادین گفت: فرمانده "قاسم سلیمانی" به اسوه‌ای بزرگ در سطح جهان تبدیل شده و جنایت ترور شهید سلیمانی و المهندس نتیجه برعکس برای آمریکا خواهد داشت ، جنایتی که در تحقق اهدافش شکست خورد.
,
 
,
وی ادامه داد: این تجاوز به اهداف خود نرسید زیرا سخن‌های جدی درباره خروج نیروهای آمریکایی از عراق آغاز شده و ترور این فرماندهان منجر به همبستگی بیشتر محور مقاومت شد.
,
 
,
الطاهر تأکید کرد: جنایت ترور سلیمانی نشان‌دهنده بن‌بست واشنگتن در برابر پیشروی راهبردی محور مقاومت در منطقه بود؛ ایران با هدف گرفتن عین‌الاسد پاسخی جدی و قاطع داد و آمریکا جرأت پاسخ دادن را نکرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه