اخبار داغ

فرماندار قیروکارزین:

در برخی روستاهای شهرستان با مشکل کم آبی مواجه هستیم

در برخی روستاهای شهرستان با مشکل کم آبی مواجه هستیم
کاظمی مهمترین مشکل آب در شهرستان قیروکارزین را وجود 2 هزار حلقه چاه آب غیر مجاز دانست و گفت: بسیاری از این چاه ها سال هاست که مورد استفاده کشاورزان قرار می گیرد و جلوگیری از استفاده آنان کمی مشکل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی  راه دانا به نقل از پرگون  از فارس؛ اشکان کاظمی فر ماندار شهرستان قیروکارزین در نشست ماهانه شورای آموزش و پرورش شهرستان قیروکارزین اظهار داشت: پرسش مهر امسال رئیس جمهور در خصوص حفظ و حراست از منابع آب می باشد که این نشان می دهد کشور در کنار چالشهایی همچون تحریم، تورم، اشتغال و غیره با یک چالش مهم به نام کمبود منابع آب نیز مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی  راه دانا, پرگون ,

وی تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای جهان چندین سال است به فکر نگهداری از منایع آبی خود هستند و این در حالی است که ما تازه به فکر این موضوع افتاده ایم و می خواهیم برای آن چاره اندیشی کنیم. کاظمی ادامه داد: موضوع کمبود و بحران آب که در پرسش مهر امسال مطرح شده است باید بگونه ای در مدارس مطرح شود که دانش آموز به این پی ببرد که موضوع بحران آب بسیار مهم است و آینده و زندگی ما به آن بستگی دارد.

,

فرماندار قیروکارزین با اشاره به اینکه دبیران و مسئولان مدرسه باید برای این امر وقت گذاشته و برای دانش آموزان این موضع را تببین کنند گفت: معلم در مدرسه بهترین شخصی است که می تواند یک موضوع را به دانش آموزان و فرزندان ما بیاموزد و فرهنگ استفاده از آب و مصرف بجای آن نیز به عنوان یک درس باید به دانش آموزان و فرزندان خود بیاموزیم.

,

وی افزود: شهرستان قیروکارزین علی رغم داشتن سد در بالا دست خود اما بازهم با مشکل آب مواجه و در حال حاضر در برخی از روستا های شهرستان با  مشکل کمبود آب مواجه هستیم. کاظمی مهمترین مشکل آب در شهرستان قیروکارزین را وجود 2 هزار حلقه چاه آب غیر مجاز دانست و گفت: بسیاری از این چاه ها سال ها است که مورد استفاده کشاورزان قرار می گیرد و جلوگیری از استفاده آنان کمی مشکل است.

,

انتهای پیام/ج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه