اخبار داغ

سالک:

قانون امر به معروف و نهی از منکر ، هیچ ارتباطی به اسید پاشی های اخیر ندارد

قانون امر به معروف و نهی از منکر ، هیچ ارتباطی به اسید پاشی های اخیر ندارد
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این قضیه هیچ ارتباطی به قانون امر به معروف و نهی از منکر مجلس ندارد ،این جریانی است که باید ریشه های آن در داخل و خارج از کشور بررسی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کلوت از کرمان؛ احمد سالک کاشانی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در خصوص پوشش خبری غرب در موضوع  اسید پاشی های اخیر گفت: از دشمن جز دشمنی توقع نیست و مجموع رسانه های بیگانه تلاش می کنند به نظام جمهوری اسلامی ایران  ضربه بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلوت ,
این نماینده مجلس تصریح کرد: آن ها چون دلار اسرائیل را مصرف می کنند ، از سوژه های پیش پا افتاده که بارها در کشورهای خودشان رویداده است ، علیه ایران ماجرای بزرگی درست می کنند . 
,
 
,
وی در ادامه گفت: ما این کار را محکوم می کنیم و مطمئنا هیچ نیروی حزب اللهی در این صحنه نبوده است .
,
 
,
سالک اعلام کرد: از دستگاه قضایی و امنیتی می خواهیم که این موضوع را پیگیری نمایند و عاملان آن را به اشد مجازات برسانند. 
,
 
,
نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی در پاسخ به این سئوال که چرا رسانه های بیگانه تلاش می کنند اسید پاشی را به امر به معروف و نهی از منکر منتسب کنند گفت: این قضیه هیچ ارتباطی به قانون امر به معروف و نهی از منکر مجلس ندارد ،این جریانی است که باید ریشه های آن در داخل و خارج از کشور بررسی شود.
,
 
,
سالک درباره علت خصومت بیگانگان با این طرح اظهار داشت: طرح امر به معروف و نهی از منکر هیچ گونه تضادی با منافع کشور های همسایه ندارد و آن ها همزمان با این طرح مجلس به دنبال موجی می گشتند که روی آن موج سواری کنند. 
,
 
,
وی با بیان اینکه قانون حمایت از عامران به معروف و ناهیان از منکر 24 ماده دارد که تاکنون 8 ماده آن در مجلس تصویب شده است، گفت:  امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات الهی است که همه باید به آن عمل کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ه
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه