اخبار داغ

کامران دانشجو در گفت و گو با دانا:

گفته بودم که موضوع بورسیه‌ها فضا سازی است/مسئولان وزارت علوم عملکرد یک ساله خود را ارائه دهند

گفته بودم که موضوع بورسیه‌ها فضا سازی است/مسئولان وزارت علوم عملکرد یک ساله خود را ارائه دهند
وزیر سابق علوم گفت: من از ابتدا گفتم که این موضوع فضاسازی بوده و در حال حاضر هم مسئولان مربوطه در وزارت علوم اعلام کردند که مشکلی وجود نداشته است.
[

کامران دانشجو وزیر سابق علوم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص طرح موضوع بورسیه ها از سوی مسئولان وزارت علوم دولت یازدهم اظهار داشت: من از ابتدا گفتم که این موضوع فضاسازی بوده و در حال حاضر هم مسئولان مربوطه در وزارت علوم اعلام کردند که مشکلی وجود نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: شورای بورس طبق روال همیشگی کارش را انجام داد و اقدام غیرقانونی صورت نگرفته بود.

,

دانشجو ادامه داد: سرپرست فعلی وزارت علوم نیز گفت که مشکلی وجود ندارد ولی نمی دانم تا کی قرار است عده ای این مسائل را دنبال کنند.

,

وزیر سابق علوم تصریح کرد: یک زمانی دانشجویان ستاره دار مطرح شدند و بعد از آن هم در مورد بعضی مسائل دیگر دست به فضاسازی زدند.

,

وی تاکید کرد: به نظر من بهتر است افراد کارنامه خودشان را ارائه کرده و خودشان را بالا بکشند.

,

وی ضمن بیان این مطلب که مسئولان وزارت علوم  عملکرد یک ساله خود را ارئه دهند، خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت علوم  بگویند که آیا ما از نظر علمی سعود کرده ایم یا نزول و وضعیت دانشگاه های ما به سامان تر شده ودانشگاه ها چه ارتباطی با صنعت دارند؟ مسئولان بگویند که طرح های کلان دولت قبل که دنبال می‌شد به کجا رسید؟

,

وی در پایان متذکر شد: شما هیچ وقت در دوران من ندیدید که از گذشته یاد کنم و بر همین اساس معتقدم که افراد باید کارنامه خود را ارئه دهند. چراکه در این صورت است که مردم می توانند نسبت به عملکرد یک مسئولی اظهار نظر کنند.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه