اخبار داغ

نماینده مردم قائم‌شهر در جشنواره ملی عسل:

مازندران پتانسیل خوبی در تولید عسل دارد

مازندران پتانسیل خوبی در تولید عسل دارد
نماینده مردم قائم‌شهر در جشنواره ملی عسل گفت: باید در این جشنواره، ظرفیت و پتانسیل مازندران در تولید عسل به کشور معرفی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از خبرنگار قائم آنلاین از مازندران؛ سیدهادی حسینی نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی  در جشنواره ملی عسل که در سوادکوه شمالی برگزار شد، گفت: باید در این جشنواره، ظرفیت و پتانسیل مازندران در تولید عسل به کشور معرفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, قائم آنلاین,

وی ضمن استقبال از برپایی این همایش، افزود: نباید طرح‌هایی که در همایش ارائه می‌شود فقط در قالب مقاله باشد، بلکه باید برنامه و راهکارهای عملی انجام شود.

,

وی با بیان اینکه تولید و پرورش عسل در استان باید گسترش یابد، بیان کرد: با توجه به موقعیت آب و هوایی، مازندران پتانسیل خوبی برای تولید و پرورش عسل دارد.

,

این مسئول ادامه داد: مناطق زیبای استان که مملو از جنگل و گونه‌های مختلف گیاهی است، بیانگر این است که این استان می تواند بدون مشکل به تولید عسل بپردازد.

,

حسینی اذعان کرد: اگر تولیدکنندگان داخلی حمایت شوند می‌توانیم در بازار خارجی نیز ورود پیدا کنیم و صادرات غیر نفتی را افزایش دهیم.

,

نماینده مردم قائم‌شهر با تاکید به اینکه باید به تولید عسل و اشتغال زایی آن توجه شود خاطر نشان کرد: شیرگاه دارای گیاهان متنوعی است و امروز به شهر عسل معرفی شد، امیدواریم مسئولین ذیربط نسبت به حمایت زنبورداران توجه بیشتری داشته باشند.

,

وی در پایان اظهار داشت: باید زنبورداران حمایت شوند تا عسل این منطقه در مناطق دیگر با برند شرکت‌های مختلف توزیع نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه