اخبار داغ

یک کارشناس مسائل فرهنگی عنوان کرد:

رواج پوچ گرایی توسط شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان

رواج پوچ گرایی توسط شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان
یک کارشناس مسائل فرهنگی، پوچ گرایی را یکی از پیامدهای ناگوار شبکه های ماهواره ای خصوصاً فارسی زبان دانست و گفت: اسیدپاشی اخیر در اصفهان نمونه ای از پوچ گرایی افرادی است که این عمل ضد انسانی؛ زنان و دختران را قربانی امیال نفسانی و حیوانی خود می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رضا خدری، نویسنده و کارشناس مسائل فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس، پوچ گرایی را یکی از پیامدهای ناگوار شبکه های ماهواره ای خصوصاً فارسی زبان دانست و اظهار داشت: دنیای امروز، دنیای جنگ نرم است که هدفش از بین بردن هویت دینی و ملی ملت ها است؛ شبکه های اجتماعی، اینترنت و ماهواره از ابزارهای دشمن در جنگ نرم به شمار می ورد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, طنین یاس,

 

,

وی افزود: ایران اسلامی که امروز ام القری جهان اسلام و پرچمدار نهضت ضد استکباری است از سوی ابرقدرت ها مرتب مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است تا جایی که 168 شبکه فارسی زبان اجتماعی در دنیا نوک تیز پیکان تهاجم خود را سمت جوانان و خانواده ها نشانه گرفته اند.

,

 

,

این کارشناس مسائل فرهنگی با ابراز تأسف از اینکه شبکه های ماهواره ای هم اکنون در بین عده ای از جوانان پوچ گرا، محبوب است، تصریح کرد: پوچ گرایی یک دکترین فلسفی است که زندگی را بدون هدف و خارج از ارزش های اخلاقی، دروغ می داند؛ پوچ گرایی در قرن 19 در روسیه و در اوایل حکومت الکساندر دوم به وجود آمده است.

,

 

,

این کارشناس مسائل فرهنگی بیان کرد: خودنمایی کاذب با آرایش های غلیظ توسط دختران کم سن و سال، بی حرمتی به بزرگترها، عدم صله رحم، رواج خانه های مجردی، گریز از کانون خانواده ، استرس و عدم برنامه ریزی برای آینده ماحصل پوچ گرایی است.

,

 

,

وی در ادامه این مطلب افزود: اسیدپاشی اخیر در اصفهان نمونه ای از پوچ‌گرایی افرادی است که این عمل ضد انسانی؛ زنان و دختران را قربانی امیال نفسانی و حیوانی خود می کنند.

,

 

,

خدری خاطرنشان کرد: متأسفانه پوچ گرایی در بین دانشجویان حتی در سطوح بالاتر نیز دیده می شود تا جایی که بسیاری از افراد پوچ گرایی را سمبل روشنگری می دانند ضمن اینکه شیطان پرستی نیز از دیگر سمبل های پوچ گرایی به شمار می رود در حقیقت می توان اذعان داشت پوچ گرایی زمینه ساز بسیاری از آسیب ها است.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه