اخبار داغ

محجوب در گفت وگو با دانا:

اصلاح طلبان به دنبال کار جمعی و یکپارچه هستند/از تلاش اصول‌گرایان برای رسیدن به وحدت استقبال می کنیم

اصلاح طلبان به دنبال کار جمعی و یکپارچه هستند/از تلاش اصول‌گرایان برای رسیدن به وحدت استقبال می کنیم
دبیرکل خانه کارگر در واکنش به تلاش اصولگرایان برای رسیدن به همگرایی و اجماع برای حضور در عرصه های سیاسی پیش رو، گفت: هرکسی حق دارد به منظور پیشبرد آرا و اهداف خود در انتخابات آتی مجلس نشست برگزار کند.
[

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب شبکه اطلاع رسانی راه دانا،‌ در واکنش  به تلاش اصولگرایان برای رسیدن به همگرایی و اجماع برای حضور در عرصه های سیاسی پیش رو، اظهار داشت: هرکسی حق دارد به منظور پیشبرد آرا و اهداف خود در انتخابات آتی مجلس نشست برگزار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ما امیدواریم تمام کسانی که جلساتی این چنینی برگزار می کنند عرصه را برای دیگران تنگ نکرده و اجازه دهند تا جریانات مختلف در انتخابات شرکت کنند و باعث افزایش مشارکت مردم نیز شوند.

,

دبیر کل خانه کارگر تصریح کرد: اصولگرایان در همایش خود تلاش های اولیه ای را برای همگرایی داشتند ولی باید دید که آیا این همگرایی در زمان انتخابات وجود خواهد داشت یا نه!

,

محجوب گفت: ما از هر جریانی که بخواهد به طور قوی در انتخابات شرکت کند استقبال می‌کنیم، حتی اگر این جریان مخالف تفکرات ما باشد؛ چرا که انتخابات باید قوی برگزار شود.

,

این نماینده مجلس اضافه کرد:‌ اگر اصولگرایان بتوانند قوت خودشان را تا زمان انتخابات تقویت و حفظ کنند به انتخابات کمک خواهد کرد که البته من چنین احتمالی را ضعیف می‌دانم.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در خصوص این که آیا اصلاح طلبان نیز برنامه خاصی برای وحدت دارند یا نه، بیان داشت: ما در خانه کارگر، کار صنفی انجام می دهیم و بهتر است در خصوص اجماع اصلاح طلبان از دیگران سوال شود.

,

محجوب در پاسخ به سوالی که در حال حاضر چه کسی اصلاحات را راهبری می‌کند، خاطرنشان کرد: چون من در جلسات اصلاح طلبان شرکت نمی‌کنم نمی توانم اظهار نظری داشته باشم ولی قاعدتا یک کار جمعی در جریان است که باید به صورت یکپارچه دنبال شود.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه