اخبار داغ

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در نشست خبری قبل از بازی با پدیده‌ی خراسان:

انتقام باخت قبلی را از پدیده خواهیم گرفت/ مهرداد بایرامی یکی از ستاره‌های فوتبال ایران می‌شود

انتقام باخت قبلی را از پدیده خواهیم گرفت/ مهرداد بایرامی یکی از ستاره‌های فوتبال ایران می‌شود
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است تا بتوانیم بازی خوبی مقابل حریفمان انجام داده و این تیم را بر خلاف بازی قبلی دست خالی بدرقه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، "بیژن طاهری" در نشست مطبوعاتی قبل از بازی پدیده‌ی خراسان در مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: با توجه به اینکه به تازگی با تیم پدیده بازی کرده‌ایم، شناخت کافی از این تیم پیدا کرده ایم.
وی اضافه کرد: تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است تا بتوانیم بازی خوبی مقابل حریفمان انجام داده و این تیم را بر خلاف بازی قبلی دست خالی بدرقه کنیم.
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: جا دارد از زحمات مهدی تارتار که تا لحظه آخر به فکر موفقیت گسترش فولاد بودند، تشکر کنم. آمدن فراز کمالوند شوک مثبتی بود که امیدوارم بتوانیم روند مثبتی را در بازی‌ها در پیش بگیریم.
طاهری در خصوص اینکه پیمنتا می‌تواند در بازی فردا حضور داشته باشد، بیان کرد: پیمنتا تست‌های پزشکی‌اش را داده است و منتظریم تا با آمدن نتایج این تست‌ها، مجوز بازی وی صادر شود.
وی تصریح کرد: من همیشه به آقای تارتار هم گوشزد میکردم که در ضربات آخر مشکل داریم؛ روی این نقطه صعف و دیگر نقاط ضعف‌مان کار کرده‌ایم تا بتوانیم با نتایج بهتری از زمین بازی خارج شویم.
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد ابراز کرد: جام حذفی یک بیراهه برای رسیدن به جام باشگاه‌های آسیا می‌باشد و شرایط به نحوی است که می‌توان به راحتی به دیدار پایانی این جام راه یافت. گسترش فولاد با تمام توان در لیگ برتر و جام حذفی بازی کرده و خواهد کرد.
بیژن طاهری در پاسخ به این سؤال که چرا مهرداد بایرامی در این فصل نتوانسته است آنگونه که باید در امر گلزنی موفق باشد، تاکید کرد: بایرامی با مشکل روحی و روانی دست و پنجه نرم می‌کند و بیان کردن چنین بحث‌هایی وی را با مشکل روبرو کرده است؛ در حال با بهترین شرایط ممکن تمرین می کند و مطمئنا به شرایط آرمانی‌اش برمی‌گردد و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران خواهد شد.
گفتنی است فراز کمالوند به علت سرماخوردگی در نشست مطبوعاتی حضور نیافت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ص

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه