اخبار داغ

در جلسه اعتراضی بازیکنان نفت چه گذشت

وعده مدیران باشگاه نفت به بازیکنان؛ تا ۱۲ روز دیگر طلب‌ها را می‌دهیم

وعده مدیران باشگاه نفت به بازیکنان؛ تا ۱۲ روز دیگر طلب‌ها را می‌دهیم
مدیران باشگاه نفت امروز در محل تمرین تیم نفت حاضر شدند و به بازیکنان وعده دادند که طلب‌ها را حداکثر ظرف ۱۲ روز آینده پرداخت کنند.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا بازیکنان تیم نفت تهران روز گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان حاضر به تمرین نشدندو امروز زارع هنزکی و آل اسحاق دو مدیر تیم نفت در تمرین این تیم حاضر شدند تا صحبت‌های بازیکنان معترض تیم نفت را بشنوند. جالب است که منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت در این نشست حاضر نشد!

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

علیرضا منصوریان هم برای اینکه بازیکنان راحت تر حرف‌هایشان را بزنند از اتاق نشست بیرون آمد!برخی از بازیکنان تیم نفت مثل عزتی به مدیران گلایه کردند و گفتند هیچ کدام از وعده‌های اول فصل عملی نشده است و حتی لباس مناسب برای این فصل در اختیار بازیکنان قرار داده نشده است!

,

در نهایت مدیران باشگاه نفت بعد از شنیدن صحبت‌های بازیکنان به آنها وعده دادند حداکثر تا ۱۲ روز آینده مطالبات معوقه را به آنها پرداخت خواهند کرد.

,

به گزارش دانا، ظاهرا در مورد البسه نیز هنوز لباس‌های خریداری شده از یک برند معروف خارجی حاضر در لیگ به ایران نرسیده و به همین دلیل به بازیکنان لباسی داده نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه