اخبار داغ

معاون اداره ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

25 مدال نتیجه رقابت ورزشکاران خوزستانی در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی

25 مدال نتیجه رقابت ورزشکاران خوزستانی در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی
معاون اداره ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: ورزشکاران ما در دو حوزه مسابقات آسیایی و پارا آسیایی موفق به کسب 25 مدال شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از اهوازنوین علیشاهی معاون ورزش و جوانان استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص گزارش کلی از قهرمانان و مدال آوران خوزستانی گفت: ورزشکاران ما در دو حوزه مسابقات آسیایی و پاراآسیایی موفق به کسب 25 مدال شدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, اهوازنوین,

وی ادامه داد: ولی بطور کلی اگر به تفکیک بخواهیم نام ببریم،در مسابقات بخش آسیایی 14 نفر حضور داشتند که ماحصل تلاش آنها 2 مدال طلا و 2 نقره و سه برنز  که کلا هفت مدال داشتیم.

,

علیشاهی عنوان کرد:کشتی ما معمولا با بیشترین آمار مدال طلا است این بار یک مدال طلا و 2 نقره و سه برنز کسب کرد که البته اگر نا داوری کشتی عبدولی نبود ورزش استان ما در رشته کشتی اکنون صاحب 2 مدال طلا بود.

,

*در رشته  های تیمی از جمله والیبال خوشبختانه بهترین مدافع آسیا و جهان آقای موسوی است که موفق به کسب مدال طلا شدند .

,

*در بسکتبال که هم آقای حامد حدادی که در واقع بهترین ورزشکار ایران در حوزه بسکتبال است نیز خوزستانی است و توانستند نقره کسب کنند

,

*در رشته کبدی نیز در واقع خوشحال هستیم که خانم سیف آباد به عنوان مربی این تیم توانستند به مقام دوم برسند و نقره بازیهای آسیایی را کسب کنند.

,

*در رشته تنیس روی میز آقای افشین نوروزی را داشتیم که دوم شد و به مرحله یک شانزدهم رسید.

,

*در رشته ووشو آقای فرشاد عربی را داشتیم که هشتم شد.

,

علیشاهی در خصوص ورزش های آسیایی اینچئون گفت:در بخش پاراآسیایی ورزشکاران ما خوش درخشیدند و برخی از آنها 2 مدال را کسب کردند،اما بطور کلی15 نفر در مسابقات آسیایی اعزام داشتیم 13 نفر ورزشکار  و 2 نفر مربی در 2 هیات معلولین و کم بینایان و نابینایان استان،که از مجوع 13نقر 13 مدال حاصل شد.

,

معاون تربیت بدنی استان 18 مدال در مسابقات پاراآسیایی اینچئون ماحصل تلاش ورزشکاران دو هیات کم بینایان و نا بینایان و هیات معلولین در ورزش انفرادی و تیمی عنوان کرد و افزود:در مجموع کاروان ما در پارا آسیایی چهار مدال طلای انفرادی و پنج مدال نقره و دو برنز داشتند .

,

وی ادامه داد:پنج مدال تیمی که ورزشکاران کم بینایان و نا بینایان در رشته ما در مانند گلبال اول شدیم و فوتبال پنج نفره و در جودو که تیم ایران اول شد که دوورزشکار خوزستانی داشتیم که درواقع پنج مدال تیمی می شوند و دو برنز تیمی

,

علیشاهی در پایان مجموع مدال های کسب شده ورزشکارن خوزستانی در مسابقات آسیایی و پارآسیایی را 25 مدال برشمرد .

,

فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص مدال آوری قهرمانان خوزستانی در مسابقات اینچئون در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: اگر بخواهیم مدال آوری ورزشکاران خوزستانی را در مسابقات آسیایی گوانگجو که چهار سال پیش برگزار شد با رقابت های آسیایی اینچوئن مقایسه کنیم، شاهد هستیم که ما در گوانگ جو یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کردیم در حالی که در اینچئون به دو نشان طلا، دو نقره و سه برنز رسیدیم که پیشرفت خیلی خوب بوده است و می توان نمره قبولی به ورزش استان داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه