اخبار داغ

والیبال قهرمانی جوانان آسیا- بحرین

جوانان ایران با غلبه بر چین قهرمان آسیا شد

جوانان ایران با غلبه بر چین قهرمان آسیا شد
تیم ملی والیبال ایران موفق شد با شکست 3 بر صفر چین در بازی فینال هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان پسر آسیا بر بام آسیا بایستد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااین دیدار راس ساعت 19 به وقت تهران سوت خورد و 12 مرد جوان ایرانی رو در روی چین قدرتمند قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

بازی با ترکیب حمودی، حیدری، معنوی نژاد، ولایی، الله وردیان و تقی زاده شروع شد و بازیکنان ایران با شروعی قدرتمند اختلاف امتیاز را از همان ابتدای بازی زیاد کرد به طوری که چینی ها نتوانستند خود را به بازی بازگردانند. سرویس های بی نقص الله وردیان، دفاع های پی در پی تقی زاده، حملات معنوی نژاد، تقسیم پاس حمودی و در خشش سایر بازیکنان تیجه بازی را به نفع ایران کرد.

,

با توجه به بازی روز گذشته ایران مقابل بحرین انتظار می رفت ایرانی ها خسته و کم رمق در بازی فینال حاضر شوند اما هم از نظر روانی و هم بدنی بسیار آماده ظاهر شدند به طوریکه بحرینی های حاضر در سالن هم به تشویق ایران پرداختند. حدود 200 ایرانی هم مشوق تیم ملی جوانان در سالن بودند که در طول بازی از نظر روحی بسیار موثر ظاهر شدند. نمایش قدرتمند ایران در این مسابقات این پیش بینی را بین حاضرین در مسابقات به وجود آورد که ایران در مسابقات جهانی هم به عنوان یکی از قدرت ها ظاهر خواهد شد. تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست در پایان این بازی با تیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 19 ، 25 بر 18 و 25 بر ... پیروز شود تا به عنوان قهرمانی هفدهمین دوره مسابقات جوانان پسر آسیا دست پیدا کند. در بازی رده هم کره جنوبی موفق شد بحرین میزبان را از پیش رو بردارد تا مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.

,

نتایج آخرین روز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به شرح زیر است:

,

فینال : ایران 3 – چین صفر

,

رده بندی : کره جنوبی 3 – بحرین صفر

,

hkjiانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه