اخبار داغ

با رعایت حداقل های ضوابط وزارت بهداشت/

صدور "شناسه نظارت کارگاهی" برای نانوایی ها

صدور "شناسه نظارت کارگاهی" برای نانوایی ها
مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از صدور "شناسه نظارت کارگاهی" برای نانوایی ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایفدونا، دکتر هدایت حسینی مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، با اشاره به حجم بالای تهیه و تولید نان در کشور، امکان تعطیلی نانوایی های متخلف را غیرممکن دانست و گفت: آنچه مسلم است، اینکه نحوه نگهداری آرد و فرایند پخت نان می بایست اصلاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ایفدونا, دکتر هدایت حسینی مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، با اشاره به حجم بالای تهیه و تولید نان در کشور، امکان تعطیلی نانوایی های متخلف را غیرممکن دانست و گفت: آنچه مسلم است، اینکه نحوه نگهداری آرد و فرایند پخت نان می بایست اصلاح شود.,

 

,

وی با اعلام اینکه بیش از 60 هزار نانوایی در سطح کشور فعال هستند، از صدور "شناسه نظارت کارگاهی" برای نانوایی ها خبر داد و افزود: این شناسه برای آن دسته از نانوایی ها صادر می شود که حداقل های ضوابط وزارت بهداشت را رعایت کنند.

, ,

دکتر حسینی با عنوان این مطلب که بالای 60 تا 70 درصد مشکلات نانوایی ها قابل اصلاح است، گفت: خیلی از نانوایی های کشور هنوز شناسه نظارت کارگاهی را ندارند.
انتهای پیام/ن

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه