اخبار داغ

نجفی در پایگاه انترنتی خود پاسخ داده ;

چرا نجفی برای وزارت علوم معرفی نشد؟

چرا نجفی برای وزارت علوم معرفی نشد؟
محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایگاه اینترنتی شخصی خود نوشته است بنا به دلایلی که ذکر همه آنها میسر نیست، علیرغم درخواست رییس جمهوری مسوولیت این وزارتخانه را نپذیرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایرنا، متن کامل آنچه که نجفی در پایگاه اینترنتی شخصی خود نوشته است، به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


با سلام به همه دوستان و عزیزان:

چون برخی دوستان عدم معرفی مرا به مجلس شورای اسلامی نشانه عقب نشینی جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری از مواضع خود در قبال گروه تندرو مجلس دانسته اند، لازم می دانم به اطلاع برسانم که طی دو ماه گذشته ایشان بارها پیشنهاد معرفی بنده را مطرح و بر آن اصرار فرمودند؛ امّا به دلایلی که ذکر همه آنها در اینجا میّسر نیست، این مسئولیت را نپذیرفتم و با کمال شرمندگی به درخواست ایشان و بسیاری از همکاران دانشگاهی و دوستان عزیزم پاسخ منفی دادم که لازم است از این بابت از همه بزرگواران عذر خواهی کنم.

امیدوارم آقای دکتر نیلی که شخصیت ارزنده و ذیصلاح دانشگاهی هستند بتوانند با کسب رأی اعتماد مجلس منشأ خدمات موثری به نظام آموزش عالی، علم، تحقیقات و فناوری کشور شوند.

روز چهارشنبه سی ام مهرماه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، محمود نیلی احمد آبادی سرپرست دانشگاه تهران را برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت تدبیر و امید در روز 29 مردادماه با استیضاح نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این وزارتخانه را ترک کرد و در همان روز رییس جمهوری برای محمدعلی نجفی حکم سرپرستی صادر کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه