اخبار داغ

سرقت نفت سوریه توسط داعش، با وجود حملات آمریکا ادامه دارد

سرقت نفت سوریه توسط داعش، با وجود حملات آمریکا ادامه دارد
مردم، مسوولان و فعالان بخش نفت سوریه، فاش کردند که گروه تروریستی داعش همچنان به استخراج و فروش نفت این کشور ادامه می دهد و حملات هوایی آمریکا در این زمینه بی نتیجه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از العالم، "عبدالله الجدعان" شیخ عشیره ای در شهر نفت خیز الشحیل در استان دیر الزور سوریه به خبرگزاری رویترز گفت: گروه تروریستی داعش به کمک همپیمانان خود، عملیات استفاده از چاه های نفت جدید را گسترش داده و همچنان به استخراج و فروش نفت از میدان های نفتی سوریه ادامه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, العالم,

از سوی دیگر برخی تحلیل گران عقیده دارند ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا که ادعای مقابله با داعش را دارد، نمی خواهد تاسیسات نفتی را به شدت بمب باران کند.

,

طبق اظهارات برخی تحلیلگران، آمریکا جلوگیری از آسیب رسیدن به شهروندان سوری را به عنوان بهانه ای برای خودداری از حمله مستقیم به تأسیسات تحت کنترل داعش عنوان کرده است.
"اندرو تابلر" پژوهشگر برجسته مرکز مطالعات واشنگتن و کارشناس در امور سوریه می گوید: گزینه های پیش روی ما محدود است زیرا برای پایان دادن به اقدامات داعش در بخش نفت سوریه باید چاه های نفت سوریه را هدف قرار دهیم که در این اقدام نه تنها داعش بلکه ساکنان این مناطق نیز متضرر خواهند شد.

,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه