اخبار داغ

سردار نقدی در یادواره شهدای شهرستان ملارد:

اگر حکم قصاص اسیدپاشی اجرا می‌شد کسی جرأت ارتکاب این جنایت را پیدا نمی‌کرد

اگر حکم قصاص اسیدپاشی اجرا می‌شد کسی جرأت ارتکاب این جنایت را پیدا نمی‌کرد
رئیس سازمان مستضعفین با اشاره به جریان اسید پاشی در سال‌های گذشته گفت: اگر آن زمان حکم قصاص اجرا می شد، دیگر کسی جرأت ارتکاب این جنایت را پیدا نمی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در یادوراه شهدای شهرستان ملارد طی سخنانی پیشرفت، امنیت، آرامش، استقلال و عظمت امروز ایران اسلامی را مرهون ایثارگری های شهدا دانست و گفت: عظمت و مجد واقعی از آن شهداست و آنها با آن بزرگی خود به مجالس ما عظمت و بزرگی می دهند نه اینکه ما با این کنگره ها و یادواره ها به آنها عظمت ببخشیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی محافل، یادواره ها و کنگره های شهدا را نه فقط محلی برای نقل خاطرات شهدا دانست و تصریح کرد: در این محافل باید با زنده کردن یاد شهدا و بازخوانی سیره عملی و وصیت نامه های شهدا از آنها درس بگیریم و در مسیر آنها حرکت کنیم. آنها ستارگان درخشان عالمند و برای هدایت نور افشانی می کنند.

,

نقدی با تشریح اینکه در دوران ابتدای انقلاب همه کشورهای جهان تابع دو ابرقدرت شرق و غرب بوده و هرکدام به نوعی تحت سلطه و زیر یوغ ستم آمریکا و شوروی بودند، ادامه داد: هر کشوری به نوعی در پیمان نظامی ابرقدرت غرب یعنی ناتو و یا ابرقدرت شرق یعنی ورشو عضو بود و به ناچار در خفقان به این سلطه تن داده بودند و هیچ ملتی حتی خیال مبارزه و مقاومت در برابر این ظلم را نداشت. اما ملت ایران تنها و بدون اتصال به هیچ قدرت مادی در مقابل مستکبرین ایستاد و راه مقاومت و مبارزه را انتخاب کرد.

,

وی مبارزه ملت ایران در آن خفقان و ظلم بزرگ را برخلاف میل مستکبرین دانست و گفت: ظالمان با تمام اسلاف و هم پیمانانشان در پیمان های نظامی با تمام قدرت به این ملت هجوم آورند. 17 هزار شهید ترور نتیجه فعال شدن گروه های تروریستی وابسته به استکبار بود. در همین حال نیز تهاجم نظامی همه جانبه را علیه ملت مبارز و مقاوم ایران آغاز کردند و هریک به نوعی مستقیم یا غیر مستقیم به این جنگ وارد شدند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج مقاومت جوانان ملت ما در برابر دشمن را در تاریخ بی نظیر خواند و گفت: این مقاومت با دست های خالی و بدون امکانات و سلاح در حالی شدیدترین تحریم ها علیه ما اعمال شده بود، دشمن را به زانو درآورد. دشمن ناکام حتی تا سال های 85 و86 با حضور در افغانستان و عراق طرح های بسیاری را برای حمله داشت، اما با این عزم و اراده و ایمان، خود را شکست خورده دید و بخش زیادی از نیروهای خود را از منطقه خارج کرد.

,

وی افزود: دشمن در این مرحله به دنبال تخریب عامل اصلی عزت و مقاومت این ملت به دنبال اجرای نقشه شوم خود باترویج فساد و بی بندو باری و تفرقه به سلاح جدیدی روی آورد.

,

نقدی رسانه ها و شبکه های ماهواره ای را ابزار مهم دشمن در جنگ فرهنگی خواند و ادامه داد: دشمن با تکیه بر این سلاح ایمان و و حدت ملت را هدف قرار داده و از کوچکترین جریان با راه اندازی موج دروغ پراکنی و تهمت زنی سعی در تخریب امنیت روانی جامعه دارد.

,

وی جریان اسید پاشی را ترفند دشمن دانست و تشریح کرد: در اصفهان از ابتدای سال چند مورد اسیدپاشی اتفاق افتاده، این در حالی است که در طول سال هزاران مورد قتل، تعدی، زد و خورد و جرائم دیگر اتفاق می افتد، اما با یک برنامه ریزی تبلیغاتی و به وسیله عوامل خودفروخته این جریان را بزرگ نمایی می کنند و با اتهام زنی به نیروهای ارزشی به آن جنبه بین المللی می دهند. این درحالی است که طبق گزارشات رسیده در لندن سالیانه چندین بار این جنایت در سکوت رسانه ها تکرار می شود.

,

رئیس سازمان مستضعفین با اشاره به جریان اسید پاشی در سال های گذشته گفت: یک نفر اراذل به صورت خانمی اسید پاشید و قاضی حکم قصاص به مثل داد. در آن زمان نهادهای به اصطلاح حقوق بشری با همراهی رسانه موجی را علیه حکم قصاص به راه انداختند و حتی رؤسای جمهور برخی کشورهای غربی نیز موضع گیری کردند و در حمایت جنایت کار اسید پاش در مقابل حکم قصاص میانجی گری کرده و با رایزنی اجرای قصاص را منتفی کردند.

,

وی افزود: اگر آن روز این حکم اجرا می شد، دیگر کسی جرأت ارتکاب این جنایت را پیدا نمی کرد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح پیام یادواره ها و کنگره های شهدا به لزوم بازخوانی پیام شهدا تأکید کرد و گفت: پیام شهدا این است که مبادا پرچمی را که ما در مبارزه با ظلم و ستم و استکبار برافراشته ایم را زمین بگذارید.

,

وی به سختی هایی که در راه مبارزه ممکن است وجود داشته باشد اشاره کرد و ادامه داد: شهدا با همه سختی های و فشارها و تحریم ها همچنان بر مسیر مقاومت و مبارزه و ایستادگی پافشاری کردند و از ملت می خواهند که به بهانه مشکلات و تحریم ها و سختی های احتمالی راه مبارزه و ایستادگی را رها نکنند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، بهانه جویی برخی برای مبارزه و انتخاب راه تسلیم و سازش را رد کرد و افزود: آنهایی که هدفشان از این انقلاب رسیدن به ثروت و قدرت بود و خود را در صف انقلابیون جازده بودند و به هدف خود رسیدند، امروز خود را دلسوز مردم نشان می دهند و رفاه و آسایش مردم را بهانه کرده و می گویند «مردم خسته شده اند؛ انقلاب بس است؛ باید برای رسیدن به رفاه و آسایش با روزگویان بین المللی کنار بیاییم».

,

وی در پاسخ به این گروه گفت: اگر این جماعت بهانه جو و سازشکار راست می گویند و واقعاً دلسوز مردم هستند، اموال خود و خانواده اشان را بین مردم توزیع کنند، در این صورت حتماً وضع مردم بهتر خواهد شد.

,

نقدی ادامه داد: آن آقایی که در زمان انتخابات برادرش را به کشورهای اروپایی و رئیس دفترش را به کشورهای سلطنتی حوزه خلیج فارس فرستاد و به اسم انتخابات از پادشاهان منطقه و دولت های اروپایی پول گرفت، اگر واقعاً دلسوز مردم است اموالی را که از بیت المال بدست آورده است را بین مردم توزیع کند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم مبارزه با مستکبران و مبارزه با زیاده خواهی آنان ادامه داد: راه امام (رحمت الله علیه) و شهدای بزرگوار ما مشخص است و این مسیر مبتنی بر مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است. باید بر این مسیر ثابت قدم باشیم و با ظالمانی که اجازه رشد و تعالی و پیشرفت به ملت ما و سایر ملت های مستضعف جهان را نمی دهند مبارزه کنیم.

,

وی تأکید کرد: نباید رسانه های فاسد و ترفندهای شیطانی این مستکبران ما را فریب دهد و از راه مبارزه سستمان کند، بلکه باید تا نابودی استکبار و ظلم در جهان بر عزم خود استوار مانده و مبارزه کنیم و کشورهایی را که به زور و دسیسه و ظلم، اشغال شده را پس گرفته و بر عهد خود با شهدا، تا آخرین قطره خون، پایبند بمانیم. 

,

نقدی در پایان اضافه کرد: در محافل شهدا جمع می شویم و اعلام می کنیم بر عهد خود با شهدا استوار خواهیم ماند و همچنان که آنان در مقابل دشمن غدار تا بن دندان مسلح با دست خالی و مظلومانه جنگیدند و تسلیم نشدند، ما هم در هجوم همه جانبه ضد فرهنگی، تسلیم سلاح های رسانه ای و ترفند های شیطانی دشمن نخواهیم شد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه