اخبار داغ

کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی»:

استقبال از سینما پس از بازگشایی کم می شود/ به اکران آنلاین نگاه مثبتی دارم

استقبال از سینما پس از بازگشایی کم می شود/ به اکران آنلاین نگاه مثبتی دارم
کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» معتقد است پس از بازگشایی سینماها به دلیل غیرعادی بودن شرایط و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، استقبال از فیلم‌های اکران شده کم خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعباس ربیعی کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» که در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت درباره احتمال اکران آنلاین این فیلم گفت: اکران آنلاین «لباس شخصی» مسئله‌ای بود که به آن فکر کردیم اما فعلا مردد هستیم و باید مدتی بگذرد تا ببینیم چه اتفاقی برای فیلم‌هایی که به صورت آنلاین نمایش داده‌ شدند رخ می‌دهد و پس از آن بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امیرعباس ربیعی, نگاه نو سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر,

وی افزود: «لباس شخصی» اولین تجربه کارگردانی من در زمینه فیلم داستانی بلند است به همین جهت تمایل دارم تا اولین فیلمم روی پرده نمایش داده شود و از طرف دیگر هم دوست دارم در هر بستری که تماشاگر بیشتری مخاطب آن هستند، نمایش داده شود.

,

این کارگردان با اشاره به این که اکران آنلاین مخاطبان بیشتری دارد، ادامه داد: احساس می‌کنم در نمایش آنلاین مخاطبان بیشتری می‌توانند فیلم را ببینند و این قابلیت وجود دارد که فردی با خرید یک بلیت اینترنتی، همراه خانواده فیلم را تماشا کند. در کل به اکران آنلاین نگاه مثبتی دارم.

,

ربیعی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی را مناسب اکران «لباس شخصی» در سالن‌های سینمایی می‌داند، توضیح داد: اکنون شرایطی است که نمی‌توان برای اکران زمان تعیین کرد. اگر عید فطر هم سینماها باز شود به دلیل غیرعادی بودن شرایط، فاصله‌گذاری اجتماعی و افزایش تعداد فیلم‌های متقاضی برای اکران، استقبال از فیلم‌ها بسیار کم است و فکر می‌کنم برای اکران «لباس شخصی» در سالن‌های سینمایی بهتر است شرایط عادی‌تر شود.

,

کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» در پایان درباره کارهای اخیر خود بیان کرد: در حال حاضر روی چند طرح با برخی دوستانم کار می‌کنم و تمرکزم روی متن آن‌ها است اما هیچ‌کدام به نتیجه قطعی‌ نرسیده است و به محض آن که فیلمنامه‌ها آماده شوند وارد مذاکره با تهیه‌کننده‌ها می‌شویم.

,

فیلم «لباس شخصی» محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج به تهیه کنندگی حبیب والی‌نژاد اثری تاریخی سیاسی است و به اتفاقات دهه شصت و فعالیت پیچیده حزب توده در ایران می‌پردازد.

, اوج, حبیب والی‌نژاد,

مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، مجید پتکی، میلاد افواج، عماد درویشی، مهیار شاپوری، احمد لشینی، شهاب بهرامی، روزبه رئوفی، کیوان محمود نژاد، نجلا نظریان و ماه‌منیر بیطاری در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

,

 

,

منبع:صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه