اخبار داغ

آنچلوتی:کاملا برتر بودیم و به تیمم افتخار می کنم

آنچلوتی:کاملا برتر بودیم و به تیمم افتخار می کنم
خیلی ها آنچلوتی را پس از دو شکست رفت و برگشت از بارسا در فصل قبل، مربی همیشه ناکام در مقابل بارسلونا می دانستند؛ با این حال پیروزی بر بارسا در کوپا دل ری و همچنین برد 3-1 ساعتی پیش بر بارسا خلاف این عقیده را اثبات کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا کارلو انچلوتی در نشست خبری پس از بازی مقابل بارسلونا از عملکرد بازیکنانش بسیار راضی بود. وی به خبرنگاران گفت:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


نقطه روشن بازی

قدرت بازگشتمان به بازی.پس از خوردن گل زودهنگام، هرگز ناامید نشدیم.با ایده های خودمان جلو رفتیم و نتیجه هم گرفتیم.عملکرد تیمی ما عالی بود. پس از پیروزی بر لیورپول و فاصله کم این دو بازی، به خوبی توانستیم خودمان را برای این دیدار دشوار آماده کنیم.

تحول بزرگ در رئال

همیشه معتقد بودم که مشکلات دفاعی ما بخاطر پایین بودن کیفیت بازیکنانمان نیست. مشکل، عدم همکاری و هماهنگی بین بازیکنان در تمام خطوط بود. گذشتمان در بازی ها کم بود و کمتر می دویدیم. اما من مجموعه ای از بازیکنان جدی و با کیفیت در اختیار دارم که می دانند از آنها چه می خواهم.

نقطه کلیدی بازگشت بازیکنانتان به بازی

با فکر حمله کردیم . بخصوص از کناره ها.مالکیتمان روی توپ هم خوب بود. در نیمه دوم به قصد پیروزی وارد زمین شدیم و به این مهم دست یافتیم.

ایسکو و گل سوم رئال

عملکرد ایسکو عالی بود.البته برای پیروزی بر بارسا نیاز داشتیم تا همه بازیکنان، بهترین بازی خودشان را انجام دهند که چنین هم شد.همه در بالاترین سطح ظاهر شدند.برای این بازی تنها دو روز وقت داشتیم تا آماده شویم. کار دشواری بود اما موفق شدیم.

بنزما

بنزما هم مثل رونالدو،ایسکو و په په که گل دوم را زد عالی بازی کرد. گفتم که همه بازیکنانمان فوق العاده بودند.

اهمیت این برد

به این برد نیاز داشتیم. حریف مقابلمان تیم بزرگ و قدرتمندی بود.می خواستیم فاصله 4 امتیازی با بارسا را کم کنیم. موفق شدیم و واقعا راضی هستم.البته هنوز باید بهتر شویم. هدفمان تکرار موفقیت های سال گذشته است.خوشبختانه بازیکنانم به خوبی خودشان را با ایده های من وفق داده اند.

از این پس، بیرون نشاندن ایسکو و بازی دادن بیل مشکل نیست؟

گرت بیل برای ما یک بازیکن حیاتی است.این یک دردسر شیرین برای من است. من روی همه بازیکنانم حساب می کنم .

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه