اخبار داغ

ماه محرم بهترین فرصت برای خلاصی از شر شبکه های ماهواره ای

ماه محرم بهترین فرصت برای خلاصی از شر شبکه های ماهواره ای
امروزه استفاده از شبکه های ماهواره ای در بین خانواده های ایرانی به یک اعتیاد تبدیل شده و ایام عزاداری ماه محرم بهترین فرصت برای کنار گذاشتن این ابزار شیطانی و پاک کردن محیط خانواده ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز،از مشکلات نوین خانواده‌های ایرانی از هر طیفی که باشند مسئله شبکه‌های ماهواره‌ای است که دست کم در دو دهه اخیر بحث‌های زیادی را آفریده و هر کسی در این خصوص نظری داده است.
 
آنچه که در این میان روشن است استفاده از شبکه های ماهواره ای و تماشای برنامه های آن بین اعضای خانوده از والدین گرفته تا فرزندان کم سن و سال به یک اعتیاد تبدیل شده و فارغ از وجود برنامه های جذاب و متبوع برای افراد به دلیل عادت به این ابزار رسانه ای در هر فرصتی که به دست می آورند به سراغ آن می روند.
 
آسیب پذیری بنیان خانواده ها در مقابل برنامه های غیر اخلاقی و فاسد شبکه های ماهواره ای بر هیچ کس پوشیده نیست اما وجود باورهای دینی و اعتقادی در بین خانواده های ایرانی نکته امیدی است که با تمسک به آن می توان در مقابل این ابزار شیطانی که روز به روز نفوذ خود را در بین خانواده ها افزایش می یابد مقابله کرد.
 
به نظر نویسنده ماه محرم و ایام عزاداری اباعبداله الحسین (ع) بهترین فرصت برای دل کندن از این وسیله به ظاهر رسانه ای اما در باطن عامل از هم پاشی خانواده هاست چرا که به دلیل پخش برنامه های غیر اخلاقی و آهنگ ها و موسیقی های تند و غنایی از شبکه های ماهواره ای بسیاری از خانواده ها در ایام محرم دستگاه های گیرنده ماهواره را جمع و یا حداقل استفاده از آن را محدود می کنند و این بهترین فرصت برای دل کندن همیشگی از این وسیله و پاک کردن محیط خانواده از امواج مخرب آن است.
 
در این میان نقش وعاظ و روحانیون بیش از پیش نمایان می شود چرا که این افراد می توانند از فرصت ماه محرم و حضور مردم در پای منبر ها و مراسم عزاداری بهترین استفاده را کرده و با آگاهی بخشی به خانواده ها و تبیین تضاد اعتقاد به ائمه اطهار و عزاداری برای امام حسین(ع) و تماشای شبکه های غیر اخلاقی و ضد دینی زمینه رهایی جامعه از این بیماری آرام و خاموش را فراهم آورند.
 
در کنار آگاهی بخشی و پرده برداشتن اهداف شوم و پلید کشورهای غربی در راه اندازی شبکه های فارسی زبان ماهواره ای مسئولان محترم می توانند با تقویت بیش از پیش رسانه های داخلی، تولید برنامه های جذاب و مفرح، تنوع بخشی به شبکه های صدا و سیما و در دسترس قرار دادن شبکه های سالم ومفید ماهواره ای می تواند جذابیت و علاقه مردم را به گیرنده های ماهواره ای کاهش داده و آنها را به سمت شبکه های داخلی سوق دهند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز, نیریمیز, نیریمیز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه