اخبار داغ

مدیرکل هنرهای نمایشی؛

جشنواره «تئاتر فجر۳۹» قطعا برگزار می‌شود

جشنواره «تئاتر فجر۳۹» قطعا برگزار می‌شود
مدیرکل هنرهای نمایشی تأکید کرد با فروکش کردن شرایط کرونایی، سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قطعا در سال جاری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر فجر و تئاتر عروسکی در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی موجود، گفت: جلسات متعددی را پیرامون نحوه برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر فجر و تئاتر عروسکی برگزار کرده‌ایم تا چگونگی برگزار شدن این جشنواره‌ها را بسته به زمان فروکش کردن شرایط کرونایی، بررسی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرونایی, کرونایی,

وی تأکید کرد: ارائه جدی بر برگزاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر داریم و قطعاً با فروکش کردن شرایط، این دوره از جشنواره را برگزار می‌کنیم.

,

آشنا در ادامه سخنان خود یادآور شد: به دنبال برگزاری جشنواره‌های تئاتر فجر و تئاتر عروسکی متناسب با شرایط تئاتر در دوران پساکرونا هستیم.

, پساکرونا,

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت انتخاب دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اظهار کرد: با متخصصان حوزه‌های مختلف تئاتر جلساتی را برگزار می‌کنیم تا نظرات آن‌ها را درباره انتخاب دبیر این دوره از جشنواره داشته باشیم.

,

وی در پایان سخنان خود درباره زمان معرفی دبیر جشنواره سی و نهم تئاتر فجر، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان اردیبهشت ماه برای انتخاب دبیر به جمع‌بندی برسیم و دبیر جشنواره سی و نهم تئاتر فجر را معرفی کنیم.

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه