اخبار داغ

طرابلس از دست تروریست‌ها آزاد شد

طرابلس از دست تروریست‌ها آزاد شد
ارتش لبنان در بیانیه‌ای از فرار تروریست‌ها از محله‌های طرابلس خبر داده و اعلام کرد ۲۰ نفر از جمله یکی از سران تروریست‌ها را بازداشت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از مشرق، خبرگزاری رسمی لبنان نوشت: ارتش این کشور شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که در درگیری‌هایی که ارتش علیه گروه‌های تروریستی در تعدادی از خیابان‌های شهر طرابلس و محیط اطراف آن انجام داده، ارتش موفق شده بر مناطق الزاهریه و بازارهای قیمی و محله المحمره در المنیه به صورت کامل مسلط شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

بر اساس این گزارش 20 نفر از تروریست‌ها از سوی ارتش بازداشت شده و باقی نیز متواری شدند و به خارج از مناطق درگیری فرار کردند، افراد فراری کشته و زخمی‌ها را رها کردند و به مناطق امن تر گریختند. تعدادی سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی از دیگر لوازمی است که در مناطق درگیری‌ها از سوی تروریست‌ها رها شده است.

,

برخی منابع، حوادث اخیر طرابلس را عرسال 2 می‌خوانند، ارتش نیز در طرح‌های خود نشان داده که تنها به سرکوب و نابودی تروریست‌ها رضایت می‌دهد، به همین علت فشارها بر گروه‌های تروریستی را افزایش داده است.

,

در ادامه طرح امنیتی ارتش، ربیع الشامی یکی دیگر از تروریست‌های مشهور لبنانی دیروز بازداشت شد. مقادیری سلاح و مهمات از منزل وی کشف شد. منزل احمد میقاتی تروریست بازداشت شده دیگر لبنان در طرابلس نیز از سوی ارتش مورد بازرسی قرار گرفت که مقادیری مواد منفجره از آن کشف شد.

,

صلیب سرخ نیز در کمک به زخمی‌ها و مجروحان این حادثه وارد عمل شد و در بازارهای داخلی شهر سه جنازه مربوط به تروریست‌ها را کشف کرد.

,

خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرده که از آغاز این درگیری‌ها در روز پنج شنبه تاکنون 13 نظامی و 6 شهروند زخمی شدند و یک شهروند دیگر نیز به شهادت رسیده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه