اخبار داغ

تهیه‌کننده فیلم؛

احتمال اکران آنلاین «تومان» وجود دارد

احتمال اکران آنلاین «تومان» وجود دارد
سعید سعدی اظهار کرد «تومان» را حتما در سال جاری اکران خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت درباره اکران این فیلم در سال ۹۹ گفت: مصمم هستیم «تومان»را در سال ۹۹ چه به صورت آنلاین و چه نمایش بر پرده‌های سینما اکران کنیم و در حال حاضر هم به دنبال پروانه نمایش این فیلم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سعید سعدی, مرتضی فرشباف, سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر, آنلاین,

وی افزود: به اکران آنلاین هم فکر کرده‌ایم و در هر صورت تلاشمان را می‌کنیم تا «تومان» امسال اکران شود.

,

سعدی در پاسخ به این پرسش که از نظر او مخاطبان فیلم «تومان» در اکران سالن‌های سینما با فیلم بهتر همراه می‌شوند یا در اکران آنلاین، توضیح داد: نمایش در سالن‌های سینمایی و آنلاین شرایط خاص خودشان را دارند اما برای این که فیلم بهتر دیده شود، هر روشی که ما را سریع‌تر به نتیجه برساند انجام می‌دهیم.

,

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بهترین زمان برای اکران «تومان»، زمانی است که دانشگاه‌ها باز باشند به دلیل این که تعداد مخاطب بیشتری فیلم را تماشا می‌کنند.

,

تهیه‌کننده فیلم «تومان» درباره تاثیر بحران کرونا بر فعالیت‌هایش بیان کرد: تمام کارهای نیمه تمام را تا پایان سال ۹۸ به اتمام رساندیم و کارهایمان با قرنطینه همزمان نشد.

,

فیلمنامه «تومان» را مرتضی فرشباف به رشته تحریر درآورده و آن را کارگردانی کرده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی و حامد نجابت اشاره کرد.

,

در خلاصه این فیلم آمده است: این فیلم درباره جاه‌طلبی نسل جوانان برای پیدا کردن راهی است تا بتوانند میانبر بزنند و وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشند به همین دلیل دست به قمار می‌زنند تا در یک مدت زمان کوتاه‌تری بتوانند طبقه اجتماعی خود را عوض کنند و از طبقه پایین به طبقه بالا بیایند.

,

 

,

منبع:صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه