اخبار داغ

با اعلام سازمان سینمایی؛

فعالیت‌های سینمایی از سر گرفته می‌شود/ تشریح مسئولیت تهیه‌کنندگان

فعالیت‌های سینمایی از سر گرفته می‌شود/ تشریح مسئولیت تهیه‌کنندگان
بنابر اعلام سازمان سینمایی تولیدات سینمایی با رعایت دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا از سر گرفته خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی سازمان سینمایی با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط از سرگیری فعالیت‌های سینمایی را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در متن این اطلاعیه آمده است : پیرو اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی‌بر امکان آغاز فعالیت‌های تولیدی کشور با رعایت ضوابط بهداشتی اعلام‌ شده ستاد و با توجه به آغاز فعالیت آثار نیمه تمام دارای مجوز از این سازمان، به‌آگاهی متقاضیان دریافت پروانه ساخت می‌رساند که فعالیت شوراهای بررسی و صدور پروانه ساخت، بزودی آغاز خواهد شد و متقاضیان جدید می‌توانند مدارک مورد نیاز را در سامانه سازمان سینمایی بارگذاری کنند.

,

ضروری است کلیه فعالیت‌ها براساس ضوابط اعلام ‌شده ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره واحدهای تولیدی انجام پذیرد و مسئولیت رعایت این ضوابط با تهیه‌کنندگان است.

,

ایجاد شرایط برای رعایت دستورالعمل‌ها اعم از موارد مربوط به رفت و آمد گروه و فاصله‌گذاری حین فعالیت، در زمره حقوق همکاران هر پروژه است که اطمینان داریم تهیه‌کنندگان محترم نسبت به اجرای آن‌ها اهتمام لازم را خواهند داشت.

,

ضمنا در صورتی‌ که ضوابط یاد شده رعایت نشود هر یک از همکاران می‌توانند مراتب را برای رسیدگی فوری به اداره کل نظارت بر تولید و یا خانه سینما اطلاع دهند تا ضمن رسیدگی، تصمیم درباره ادامه یا توقف فعالیت پروژه مورد نظر صورت پذیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه