اخبار داغ

درگفتگو با کارشناس مسائل مذهبی عنوان شد:

لیالی قدر شب بیدار شدن دلهاست

لیالی قدر شب بیدار شدن دلهاست
فولادی گفت: شب قدر شب زنده داری شب بیدار ماندن نیست بلکه شب بیدار شدن دلهاست. و کسی که از فضیلت شب قدر محروم گردد از تمام خیرات و نیکی های محروم می ماند‌ و همچنین کسی که شب قدر را زنده داری کند تا شب قدر آینده عذاب از او دور می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام فولادی، کارشناس مسائل مذهبی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر اظهار کرد:  لیالی قدر را از جمله شب های با عظمت است که انسان می تواند از آن بهره ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,  ,

وی ماه مبارک رمضان را سرآمد ماه ها خواند و افزود: ماه مبارک رمضان از بهترین و پر فضیلت ترین ماه های سال است که  قلب آن؛ شب های قدر است و و بر هزار شب دیگر برتری دارد لذا مومنان میتوانند در شب های لیالی قدر؛ نهایت استفاده وافی و کافی را از این شب های پر برکت ببرند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه عنوان کرد: شب قدر شب زنده داری شب بیدار ماندن نیست بلکه شب بیدار شدن دلهاست. و کسی که از فضیلت شب قدر محروم گردد از تمام خیرات و نیکی های محروم می ماند‌ و همچنین کسی که شب قدر را زنده داری کند تا شب قدر آینده  عذاب از او دور می گردد.

,

فولادی با بیان اینکه شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از دیگر شب های قدر برتری دارد تصریح کرد: شب بیست و سوم ماه رمضان؛ شبی است که تقدیر انسان رقم می خورد  لذا از فضیلت و برکت ویژه ای برخوردار است و مومنان با خضوع و خشوع در برابر پروردگار در این شب مهم میتوانند سرنوشت  یکسال آینده خود رارقم بزنند.

,

وی با یادآوری شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: اگر چه ویروس کرونا باعث شد بسیاری از مراسمات ماه مبارک رمضان تعطیل شود اما منجر به تشکیل هیئت های  خانگی شد و همچنین با شروع ایام شهادت حضرت علی (ع) مراسم معنوی لیالی قدر با رعایت کامل نکات بهداشتی در شهرستان در حال برگزاری است.

,

وی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در برگزاری مراسم معنوی شب های قدر خاطر نشان کرد: تدابیر بهداتشی لازم جهت برگزاری مراسم  شب های قدر در شهرستان انجام شده است و همچنین شهروندان میتوانند با رعایت نکات بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش و رعایت فاصله اجتماعی در مراسمات شرکت کنند و از آن بهره مند گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه