اخبار داغ

مدیر اوقاف و امورخیریه بندرعباس:

همت واقفان بندرعباس در حمایت از مستمندان و آسیب دیدگان کرونا

همت واقفان بندرعباس در حمایت از مستمندان و آسیب دیدگان کرونا
کریمی گفت :واقفان نیک اندیش بندرعباس با تهیه و توزیع بیش از پنجاه بسته معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی بیاری مستمندان و آسیب دیدگان ازویروس کرونا شتافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ محمدکریمی مدیر اوقاف و امورخیریه بندرعباس با اشاره به رزمایش ضیافت همدلی اظهار کرد: با لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع‌دوستی و مساوات بین زائران و مجاوران، از ابتدای ماه مبارک بیش از ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مساوات و صدقه و فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان از جمله مهمترین اهداف اجرای این ویژه‌ برنامه در ماه مبارک رمضان امسال است.

,

مدیر اوقاف بندرعباس ادامه داد:واقفان نیک اندیش این شهرستان با تهیه و توزیع بیش از پنجاه بسته معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی بیاری مستمندان و آسیب دیدگان ازویروس کرونا شتافتند.

,

کریمی با اشاره به تامین آذوقه و سبد غذایی نیازمندان خاطرنشان کرد: در صدد هستیم با تبلیغ همه‌جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومان و مستمندان، خدمت قابل‌ توجهی به اقشار کم برخوردار ارائه کنیم.

,

انتهای پیام/پ

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه