اخبار داغ

فرمانده ناجا استان کرمان:

تحریم های ترامپ وحدت بیشتری بین نیروهای انقلاب ایجاد کرده است

تحریم های ترامپ وحدت بیشتری بین نیروهای انقلاب ایجاد کرده است
سردار ناظری گفت: تحریم های شکست خورده ترامپ در سایر عرصه ها بیشتر او را در دنیا تحقیر کرده و وحدت بیشتری بین نیروی های انقلاب و مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده و آنها را بیشتر گرد عمود خیمه انقلاب و رهبر معظم و معزز جمع کرده این تحریم ها قطعا همان اثر را خوهد داشت و دشمن را مایوس خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردارعبدالرضا  ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان صبح امروز در دیدار فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظها کرد: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با موقعیت شناسی خود که یکی از خصلت های سربازان ولایت نظام و انقلاب اسلامی است امروز در جمع همکاران خود در حوزه نیروی انتظامی حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: به تلاش و خدمات ارزشمند سپاه در حوزه های مختلف علی الخصوص بحث سیل در دو نقطه استان و طرح مواسات با همدلی مومنانه که اگر حضرت آقا  نمی فرمودند و این طرح اجرا نمی شد امروز شاهد خیلی از مشکلات و دغدغه های جامعه بودیم خصوصا اقشاری که از  حوزه کرونا آسیب دیده بودند، خدا قوت می گوییم.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان افزود: امروز دشمن با تحریم های ظالمانه در حوزه های اقتصادی و دارویی خود شکست خورده و هیچ حرفی ندارد لذا هر از چندگاهی بیشتر در این منجلاب تحریم  فرو می رود و با اعلام تحریم بخشی دیگر از سربازان انقلاب اسلامی به خیال خام خود یک حرکتی می کند و این دست و پا زدن در مردابی از تحریم است که برای خود درست کرده است وامید که شاهد غرق شدنش در این مرداب باشیم.

,

سردار ناظری با اشاره به اینکه  نیروی انتظامی یکی از افتخارآمیزترین  دوران خود را سپری می کند، ادامه داد: امروز ناجا جایگاه مردمی بسیار ارزشمندی به دلیل خدمات شبانه روزی خود از جمله ایثارگری و روحیه شهادت طلبی در سطح کشور دارد .

,

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس  با همان  روحیه  مشغول انجام وظیفه در اقصی نقاط کشور است و همواره دیگر سربازان انقلاب در لباس مقدس سپاه و ارتش  علی الخصوص در حوزه امنیت را در کنار خود می بیند.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان تصریح کرد:  در کشور شاهد همدلی و همراهی سپاه در عرصه های مختلف ماموریتی خاص خودمان در قالب گشت رضویون هستیم همچنین در ماموریت های خاص نظام از جمله  انتخابات ، وقوع سیل و  اغتشاشات سپاه در کنار ناجا بوده است.

,

سردار ناظری با بیان اینکه اگر امروز استکبار، ناجا را تحریم نمی کرد می بایست تعجب کنیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از رده و ارگانی است که  در دل مردم قرار دارند، مردم با رویکرد اینکه اینها از خودمان هستند و به عنوان سربازانی که در خط مقدم برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت قرار دارند.

,

وی تصریح کرد: تحریم های شکست خورده ترامپ در سایر عرصه ها بیشتر او را در دنیا تحقیر کرده و وحدت بیشتری بین نیروی های انقلاب و مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده و آنها را بیشتر گرد عمود خیمه انقلاب و رهبر معظم و معزز جمع کرده این تحریم ها قطعا همان اثر را خوهد داشت و دشمن را مایوس خواهد کرد.

,

فرمانده ناجا استان کرمان گفت: امروز مردم به پلیسی که خدمتگذار در این عرصه است افتخار می کنند و از آن طرف توسط دشمن اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی تحریم می شود و قطعا با امنیتی که امروز در کشور داریم این تحریم ها اراده ما را قوی تر می کند و نشان می دهد که ما در خط قرآن، اسلام و صراط مستقیم حرکت می کنیم و این یک شاخص برای ناجا است.

,

سردار ناظری عنوان کرد: امروز آمریکا در دنیا شناخته شده است و امروز تحریم آمریکا  تاثیری در اراده و عزم ملت ایران و نیروهای ما نمی گذارد و بلکه خود را در منجلاب فرو می برد و امروز خدمت رسانی به مردم و تامین نظم و امنیت بیش از پیش عزم و اراده و وحدت ما را با سپاه بیشتر می کند.

,

وی افزود: ما با سپاه  یک نیرو، یک توان و سازمان هستیم و انشاالله با یک توان مضاعف سعی می کنیم در حوزه تامین نظم و امنیت برای مردمی که امروز گرد پرچم ولایت  در خط اسلام و قرآن قرار دارند در حال انجام وظیفه و گذران زندگی هستیم.

,

فرمانده ناجا استان کرمان یادآور شد: این تحریم عزم ما را جدی می کند و امید در پساکرنا  نیز بتوانیم خدمتگزاری برای مردم و سربازخوبی برای وجود مبارک نایب برحق امام زمان (عج) باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه