اخبار داغ

با هدف حذف دست دلالان از سفره کشاورزان صورت گرفت؛

راه‌اندازی پویش خرید مستقیم از مزرعه و حمایت از کشاورزان به همت گروه‌های جهادی

راه‌اندازی پویش خرید مستقیم از مزرعه و حمایت از کشاورزان به همت گروه‌های جهادی
رضا اسماعیل کاخ گفت: گروه‌های جهادی با هدف حذف نقش دلالان در خرید محصولات کشاورزی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ محصول پیاز و گوجه را با قیمت پایلوت هزار تومان از کشاورزان خریداری کرده تا آنها متضرر نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، هم زمان با فرا رسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی باز هم دلالان با قدرت وارد میدان شده اند تا دسترنج یک ساله کشاورزان را به نفع جیب خود و به ضرر کشاورز خریداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در ابتدای فصل بهار، محصول پیاز کشاورزان با قیمت اندکی از کشاورزان خریداری می شد، با ورود سپاه ثارالله و خریداری پیاز از کشاورزان، فروش این محصول سود خوبی را عاید کشاورزان کرد و دلالان نقره داغ شدند.

,

اما این بار در فصل برداشت گوجه فرنگی دلالان با تمام قوا وارد میدان شدند و این محصول را به ازای هر کیلو ۳۰۰ تومان خریداری کردند، این مبلغ اندک حتی پاسخگوی مصارف کشاورزان هم نبود.

,

گروه های جهادی که در برهه های زمانی بنا بر نیاز کشور وارد عمل می شوند و با تلاش خود در رفع مشکلات مجاهدت می کنند، این بار قرعه یاری به نام کشاورزان افتاد و جهادگران با ورود به موقع خود درآمد آن ها را از چنگال دلالان خارج کردند.

,

رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ناحیه دانشجویی با راه اندازی ۲ گروه جهادی اقدام به خرید محصولات کشاورزی جنوب کرمان با قیمت پایلوت هزار تومان کرده است.

,

راه اندازی پویش خرید مستقیم از مزرعه در راستای حمایت از کشاورزان

, راه اندازی پویش خرید مستقیم از مزرعه در راستای حمایت از کشاورزان, راه اندازی پویش خرید مستقیم از مزرعه در راستای حمایت از کشاورزان,

وی افزود: گروه های جهادی ضمن خرید محصول گوجه کشاورزان، این محصولات را در استان های هم جوار توزیع کرده و با تعدادی از کارخانه های رب گوجه فرنگی رایزنی هایی برای خرید این محصول به قیمت هزار تومان انجام شده است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان مطرح کرد: تنها هدف گروه های جهادی کوتاه کردن دست دلالان از درآمد کشاورزان و کسب سود برای کشاورزان است.

,

اسماعیل کاج با اشاره به حذف نقش دلالان در خرید محصولات کشاورزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون گروه های جهادی ۲ محصول پیاز و گوجه را با این شیوه از کشاورزان خریداری کرده تا آن ها متضرر نشوند.

,

این گروه های جهادی در اقدامی دیگر با راه اندازی پویش های مردمی همچون «خرید مستقیم پیاز از مزرعه» از مردم می خواند با قیمتی مناسب این محصولات را خریداری کرده تا دست دلالان از سفره کشاورزان قطع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه