اخبار داغ

سردار باقرزاده در گفتگو با دانا:

ورود داعش به عراق کار تفحص را مختل نکرد/ برخی به دنبال به حاشیه کشاندن امر به معروف هستند/ ورود 45 شهید گمنام تازه تفحص شده به کشور

ورود داعش به عراق کار تفحص را مختل نکرد/ برخی به دنبال به حاشیه کشاندن امر به معروف هستند/ ورود 45 شهید گمنام تازه تفحص شده به کشور
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص جریان اسیدپاشی در کشور و به حاشیه رفتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: افرادی که در کنار اغراض و اهداف شیطانی خود دست به اسیدپاشی و تبلیغ این موضوع در کشور زدند، اساساً به دنبال به حاشیه کشاندن این فریضه مهم و الهی بودند .
[

سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اظهار داشت: به دنبال درخواست های مکرر و پیگیری های دائمی بازاریان سه تن از شهدای گمنام در دوران دفاع مقدس در میدان تاریخی15 خرداد به خاک سپرده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

باقرزاده ضمن بیان این موضوع که در بازار دنیا عده ای سود می برند و عده ای خسارت می بینند؛ اما شهدا در بازار دنیا و آخرت سود کردند تصریح کرد: بازاریان در انقلاب و دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتند و بزرگانی از صنف بازار در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور یافتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

,

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تأثیر بحران اخیر عراق با توجه به ورود داعش به این کشور بر روند تفحص شهدا گفت: خوشبختانه این بحران بر روند تفحص شهدا در مرز عراق و ایران تأثیر نگذاشته است و با توجه به تسلط خوبی که ارتش عراق بر مناطق مرزی کشور عراق داشته و از طرف ایران هم این آمادگی حاکم است، طبق روال گذشته تفحص دنبال می شود.

,

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص جریان اسیدپاشی در کشور و به حاشیه رفتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: افرادی که در کنار اغراض و اهداف شیطانی خود دست به اسیدپاشی و تبلیغ این موضوع در کشور زدند، اساساً به دنبال به حاشیه کشاندن این فریضه مهم و الهی بودند تا در آستانه دهه امر به معروف در کشور خواستند به نوعی این حرکت زیبای مردمی که یک فریضه است را زیر سوال ببرند و این افراد با اساس دین مخالف هستند.

,

سردار باقرزاده در پایان خبر داد: امروز پیکرهای طیبه 45 شهید دوران دفاع مقدس که در منطقه عملیاتی حاج عمران  و کردستان عراق تفحص شده اند به مرز انتقال داده و مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

,

وی افزود: این شهدا پس از ورود به کشور در شهر ارومیه در شب جمعه مراسم بزرگداشت ویژه ای را در مصلی ارومیه برای این شهدا برگزار می کنیم.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه