اخبار داغ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی محلات:

زنگ استکبار ستیزی یازدهم آبان ماه در مدارس محلات نواخته می‌شود

زنگ استکبار ستیزی یازدهم آبان ماه در مدارس محلات نواخته می‌شود
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی ویژه برنامه‌های شهرستان محلات را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح محلات، سرهنگ  امیدبیک فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان محلات در گفتگو با خبرنگار صبح محلات با بیان اینکه جذب، آموزش و سازماندهی دانش آموزان کشور در ارتش بیست میلیونی، ایجاد روحیه همیاری و مسئولیت پذیری دانش آموزان و دفاع همه جانبه از  فرهنگ انقلابی اسلامی از مهمترین اهداف تشکیل بسیج دانش آموزی می باشد گفت: ارتقا ء سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان ، رشد تربیت و تعالی معنوی، ترویج فرهنگی قرآنی و نیز الگو پردازی برای نسل جوان و نیز ایجاد روحیه رقابت و مطالعه در بین آنان از دیگر اهداف این سازمان مردمی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح محلات,

وی درادامه در تشریح برنامه های این هفته گفت: ازجمله مهمترین برنامه های ویژه دانش اموزان برگزاری صبح گاه مشترک، دیدارباائمه جمعه و گلباران قبور مطهرشهداست.

,

امید بیک در خصوص یادواره شهدای دانش‌آموز نیز گفت: با توجه به تقارن این ایام با ایام محرم یادواره دانش آموزی پس از هفته بسیج دانش آموزی در مورخ نوزده آبان ماه برگزار خواهد شد.

,

وی در پایان با اشاره به تقارن یوم الله 13 ابان با روز عاشورا گفت: با توجه به این تقارن و همینچنین به مناسبت سیزدهم آبان ماه،  روز مبارزه با استکبار جهانی، زنگ استکبار ستیزی با الگو گیری از سیره امام حسین(ع) و هیئت جوانان عاشورایی ویژه دانش‌آموزان در روز یکشنبه 11 آبان ماه برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه