اخبار داغ

«سرزده» احتمالا در ماه محرم پخش می‌شود/ ملودرامی پلیسی در فضای کرونا

«سرزده» احتمالا در ماه محرم پخش می‌شود/ ملودرامی پلیسی در فضای کرونا
بهادر اسدی از احتمال پخش مینی سریال «سرزده» در ماه محرم سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهادر اسدی کارگردان و تهیه‌کننده سریال «سرزده» درباره آخرین وضعیت پخش این سریال عنوان کرد: احتمالا این مینی سریال در ماه محرم روی آنتن شبکه یک سیما و سیمای خراسان رضوی می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهادر اسدی, سرزده, شبکه یک, خراسان رضوی,

وی ادامه داد: داستان این سریال از آنجا شروع می‌شود که دست روزگار مسیر دو دوست که در دوران جوانی رقبای کشتی چوخه بوده‌اند از یکدیگر جدا کرده است. یکی از آن‌ها پلیس شده و دیگری به سمت کارهای خلاف کشیده می‌شود. قصه ما از یک دزدی در دوران کرونا آغاز می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

,

کارگردان «سرزنده» با اشاره به اینکه این مینی سریال یک ملودرام پلیسی است، مطرح کرد: فکر می‌کنم این مینی سریال تنها کار مرتبط با کرونا است و نقش نیروی انتظامی و استان خراسان رضوی را که منطقه‌ای توریستی و زیارتی است در کنترل کرونا موازی با قصه نشان داده‌ایم.

,

اسدی درباره تعداد قسمت‌های این مجموعه نیز بیان کرد: «سرزنده» ۹ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای است و به شبکه خراسان رضوی تحویل داده شده است. حال آن‌ها باید کار را به شبکه یک سیما که با آن‌ها مشارکت داشته‌، تحویل بدهند.

,

وی با اشاره به اینکه تصویربرداری این سریال در ۶۳ جلسه انجام شده، گفت: لوکیشن‌های این مینی سریال متنوع است اما به دلیل کار در دوران کرونا بیشتر از دکور استفاده کردیم و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری مشهد توانستیم پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنیم.

,

تهیه‌کننده «سرزنده» تاکید کرد: لازم می‌دانم از محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی و علیرضا ابوترابی مشاور و ناظر کیفی کار تشکر ویژه‌ای داشته باشم. همچنین سردار تقوی و مجموعه توریستی و سیاحتی کوثر در این کار با ما همکاری خوبی داشتند. به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی عوامل مشهدی را نیز در هتل مستقر کردیم و خدا را شاکرم که در نهایت کار به خوبی پیش رفت و کسی مبتلا به ویروس کرونا نشد.

, محسن نصرپور, علیرضا ابوترابی,

اسدی در پایان اظهار کرد: می‌توانم بگویم «سرزده» کار خوبی از آب درآمده است. این مینی سریال از بازیگران توانمندی همچون بهرنگ علوی، علی انصاریان، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، یاشار هاشم‌زاده، رامبد شکرابی، امیربهادر اورعی، رحیم نوروزی، مریم مومن، نسرین ذبیحی، فائزه علی‌آبادی، کوروش رحمانی، کیمیا خلج و همچنین بازیگران خردسال نیکادل یاحقی و ریحانه ابوترابی بهره برده است.

,

 

,

 منبع:صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه