اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

اقتصاد بحران‌زده امروز ناشی از تفکر لیبرالی اصلاح‌طلبان و کارگزاران است

اقتصاد بحران‌زده امروز ناشی از تفکر لیبرالی اصلاح‌طلبان و کارگزاران است
حسین جلالی گفت: اقتصاد بحران زده و ورشکسته امروز ما ناشی از تفکر لیبرالی اصلاح طلبان و کارگزاران بر نظام در چهل سال گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان، با تأکید بر اینکه اقتصاد بحران زده و ورشکسته امروز ما ناشی از تفکر لیبرالی اصلاح طلبان و کارگزاران بر نظام در چهل سال گذشته است، گفت: حاصل این تفکر چیزی جز اقتصاد لیبرالیستی، سرمایه داری، وابستگی به غرب، نگاه به بیرون و اقتصاد ما نمی توانیم، است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقایان همواره این مسئله را عنوان می کنند که حل اقتصاد در پرتو ارتباط و مذاکره با آمریکا و تعامل با دنیا و حتی با اسرائیل است.

,

وی با اشاره به اینکه باید طرحی نو را برای مسائل اقتصادی کشور مد نظر قرار دهیم، عنوان کرد: باید از اقتصاد کارگزارانی، لیبرالیستی غربی و از تفکر اصلاح طلبان و آقایان دولتی، 180 درجه چرخش و عملکرد معکوس داشته باشیم و به جای ما نمی توانیم بگوییم؛ ما می توانیم و به توانمندی ها خود تکیه کنیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین جلالی تصریح کرد: باید به جای سفته بازی، دلال بازی و سرمایه گذاری در عرصه های زمین، مسکن، ارز، سکه و دلار و انباشته و ذخیره کردن آنها؛ از این موارد به عنوان سرمایه داری استفاده کنیم و نقدینگی را در چرخه اقتصاد قرار دهیم و آن زمان است که اقتصاد ما فعال خواهد شد.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: راه برون رفت از بحران ها به شرطی است که نگاهمان را اصلاح کنیم و رویکردمان را از اقتصاد لیبرالیستی غربی به اقتصاد ملی، ایرانی و اسلامی برگردانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه