اخبار داغ

معاون فناوری پارک کرمان مطرح کرد؛

کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان کرمان در خدمت رونق جهش تولید

کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان کرمان در خدمت رونق جهش تولید
سومین کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان کرمان با هدف ریل گذاری در اهداف کلان گروه و تسریع در پیشبرد برنامه های جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، مسعود رضایی زاده  معاون فناوری پارک کرمان اهم پیشنهادات این جلسه را ماموریت ها و وظایف کلان این کارگروه بر شمرد و اظهار کرد: برنامه های اصلی کارگروه پژوهش و فناوری استان در قالب ۸ بند دردستور کار قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: این ۸ بند شامل برنامه ریزی جهت توسعه کمی و کیفی مراکز رشد، بررسی اولویت های پژوهشی استان، هماهنگی و نظارت بر ایجاد بانک های اطلاعاتی طرحهای پژوهشی، ارائه راهکار لازم جهت بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیتهای تخصصی مراکز تحقیقاتی، تسهیل فرآیند تولید فناوری و محصولات فناورانه، حمایت از توسعه کسب و کارهای فاوا، تجلیل از چهره های برتر پژوهشی و واحدهای فناور برتر استان و استفاده از ظرفیت های قانون رفع موانع تولید و برنامه ششم توسعه برای انجام فعالیت های تحقیقاتی است.

,

معاون فناوری پارک کرمان در پایان خاطر نشان کرد: این اهداف می تواند راه گشای جهش فناوری در استان باشد و امیدواریم هر چه زودتر به کمک نهادهای مربوطه این راهکارها در سطح استان عملیاتی شود تا شاهد تسریع در رونق اقتصادی بر مبنای فناوری و دانش باشیم.

,

شایان ذکر است ۸ برنامه پیشنهادی کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان تصویب و در جلسه آتی شورای برنامه ریزی و توسعه استان جهت تصویب نهایی و ابلاغ به دستگاه های اجرایی ذیربط ارائه خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه