اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

سند افتخار برجام؛ تشدید تحریم ها و تعطیلی فعالیت های هسته ای ایران بود

سند افتخار برجام؛ تشدید تحریم ها و تعطیلی فعالیت های هسته ای ایران بود
محمد حسن آصفری گفت:اگر وزیر امور خارجه سیاسی بازی و سیاسی کاری خود را کنار بگذارد و پاسخ دهد که چرا نتوانست حق ملت ایران را در مذاکرات برجام بگیرد؛ مطمئنا این امر موجب می شود که اتحادیه اروپا و آمریکا متوجه باشند که باید به تعهدات خود در برجام عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اظهارات ظریف در صحن علنی مجلس که برجام سند افتخار ایران است، گفت: وزیر امور خارجه باید افتخارات برجام را بشمارد که چه بوده است؛ آیا افتخارات برجام باز نشدن سوئیفت، تشدید تحریم ها، عمل نشدن تعهدات اروپا و آمریکایی، افزایش فشارهای آمریکا به ایران و تعطیل شدن فعالیت هسته ای جمهوری اسلامی ایران است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: آیا افتخار برجام این است که وزیر امور خارجه کشورمان در لیست تحریم قرار گرفته است و آمریکا تلاش می کند که پرونده ایران را به شورای امنیت ببرد؟ باید پرسید، برجام چه افتخاری برای ملت ایران داشته است؟

,

وی بیان کرد: اگر منظور وزیر امور خارجه در راستای صحبت رئیس جمهور که عنوان کرد با برجام سایه جنگ را از کشور برداشتیم؛ باید گفت که سایه جنگ را شهید سلیمانی، شهیدان مدافع حرم، حججی ها از کشور برداشتند، سایه جنگ با افزایش برد سامانه موشکی جمهوری اسلامی ایران از کشور برداشته شد.

,

آصفری با بیان اینکه سایه جنگ با مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها از کشور برداشته شد، تصریح کرد: برجام هیچ افتخاری برای کشور نداشت و سخن وزیر امور خارجه باعث سو استفاده غربی ها می شود تا آنها فشار خود را بر جمهوری اسلامی ایران بیشتر کنند.

,

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تأکید کرد: اگر وزیر امور خارجه سیاسی بازی و سیاسی کاری خود را کنار بگذارد و پاسخ دهد که چرا نتوانست حق ملت ایران را در مذاکرات برجام بگیرد؛ مطمئنا این امر موجب می شود که اتحادیه اروپا و آمریکا متوجه باشند که باید به تعهدات خود در برجام عمل کنند.

,

وی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: برجامی که در مقابل دُر و زمرد گرانبهایی که به غربی ها دادیم، یک شیشه کریستالی دریافت کردیم که این شیشه کریستال نیز شکسته شد و این مسئله ای است که تیم مذاکره کننده برجام باید به آن پاسخ دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه