اخبار داغ

میرتاج‌الدینی:

نقدینگی بازار سرمایه به سمت تولید برود/ بررسی وضعیت بورس در مجلس

نقدینگی بازار سرمایه به سمت تولید برود/ بررسی وضعیت بورس در مجلس
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این کمیسیون وضعیت بازار بورس را مورد بررسی قرار می دهد و باید نقدینگی موجود در این بازار به سمت واحدهای تولیدی سوق پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی با بیان اینکه مردم باید به فرصت ها و تهدیدات بازار بورس به صورت تؤامان توجه داشته باشند، گفت: انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار درست نیست و ممکن است تبعات منفی برای جامعه در پی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی بیان کرد: ایجاد نوسان در سرمایه های مردم ممکن است باعث تکرار ماجرای مؤسسات مالی و اعتباری شود که باید مسئولان ذیربط این مسئله را مدنظر قرار دهند تا مردم در بازار بورس دچار مشکل نشوند.
,
 
,
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بازار بورس از ثبات مشخصی برخوردار نیست و بر این اساس مردم باید در سرمایه گذاری در این بازار با احتیاط کامل عمل کنند.
,
 
,
بنابر گزارش مهر، میرتاج الدینی تأکید کرد: دولت باید بازار بورس و نقدینگی موجود در این بازار را به خوبی مدیریت و تدابیری اتخاذ کند تا این سرمایه به سمت واحدهای تولیدی سوق پیدا کند و شعار سال یعنی «جهش تولید» هم از این طریق محقق شود.
,
 
,
وی با تاکید مجدد بر اینکه سرمایه موجود در بازار بورس باید به سمت تولید برود تا منتج به رشد اقتصادی شود، اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، به زودی وضعیت بازار بورس را با حضور مسئولان ذیربط بررسی کارشناسی می کند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه