اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان کرمان مطرح شد؛

عدم وجود عزم جدی در بدنه دولت شرایط اقتصادی کشور را وخیم کرده/ دشمن به دنبال مشابه سازی دروغین حادثه نطنز با حادثه چرنوبیل است

عدم وجود عزم جدی در بدنه دولت شرایط اقتصادی کشور را وخیم کرده/ دشمن به دنبال مشابه سازی دروغین حادثه نطنز با حادثه چرنوبیل است
حجت الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب گفت: بی برنامه بودن دولت و نداشتن عزم جدی برای حل مشکلات اقتصادی، اصلاح قوانین منسوخ، اختلاس و دزدی ها ناشی از این امر است، وجود نیروهای نفوذی در بدنه بعضی از دستگاه ها شرایط اقتصادی را وخیم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی ‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به حادثه مسجد گوهرشاد مشهد در زمان طاغوت و قتل‌عام مردم بی‌دفاعی که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به‌خصوص عفاف و حجاب به صحنه آمده بودند، اظهارکرد:  این روز به‌همین مناسبت به نام حجاب و عفاف نامگذاری شده است، به برکت خون‌هایی که در دفاع ازحجاب و عفاف ریخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کرمان: ظواهر اسلامی و روحیه دینی در تیرس هدف دشمنان

, امام جمعه کرمان: ظواهر اسلامی و روحیه دینی در تیرس هدف دشمنان, امام جمعه کرمان: ظواهر اسلامی و روحیه دینی در تیرس هدف دشمنان,

وی افزود: امیدواریم با روحیه انقلابی و اسلامی بتوانیم هم ظواهر دینی را حفظ کنیم و هم روحیه خود را متناسب با ارکان اسلامی تقویت کنیم، چرا که دشمن هر دو جبهه را مورد هجمه قرار می‌هد هم با ظواهر اسلامی مشکل دارد و علیه آن قیام می‌کند هم بالاتر از آن با روحیه دینی و اسلامی مخالف است.

,

خطیب جمعه کرمان ابراز کرد: آنچه به وسیله دشمن در تاریخ شاهد هستیم به‌خصوص در مسجد گوهرشاد مشهد بخشی از دشمنی‌ها علیه ظواهر دینی است که با کمال تاسف به وسیله حکومت علیه مردمی اعمال شد که مظلومانه از اسلام و احکام اسلامی دفاع می‌کردند.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: عمق فاجعه را بدانید که چرا حکومت طاغوت این همه علیه حجاب و دیانت موضع می‌گرفت و چرا اسلام‌ زدایی را در دستور کار خود قرار داد، امروز نیز دشمن در شکل دیگری و با ابزار دیگری وارد این عرصه شده تا حجاب و عفاف را مورد هجمه قرار دهد و باید در این زمینه آگاه باشیم.

,

وی یادآور شد: در شرایط فعلی کشور باید در عرصه‌های مختلف مراقبت و مواظبت کرد، به ظرفیت‌های کشور باید توجه کامل داشته باشیم از یک سو باید دست به دست هم دهیم و توصیه‌های مسئولان را بپذیریم تا ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

,

امام جمعه کرمان مطرح کرد: از سوی دیگر باید عطر مواسات و همدلی مومنانه را در کمک به آسیب دیدگان همچنان در جامعه پخش کنیم، این اقدام تنها ویژه ماه رمضان نبود، همدلی ادامه دارد و باید فرصت هایی که برای ما به دست آمده را غنیمت بشماریم.

,

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی ابراز کرد: امروز مجلسی تازه نفس و انقلابی، با برنامه در کنار دستگاه قضایی که اراده جدی در رفع مشکلات به‌خصوص مبارزه با فساد دارد قرار گرفته از این رو باید همه این ظرفیت‌ها را  به کار گرفت و از سختی‌ها عبور کرد.

,

وی ادامه داد: دایره تحریم‌های ظالمانه علیه ما هر روز تنگ تر می‌شود و در یک جنگ تمام‌عیار علیه ما تحریم‌ها را اعمال می‌کنند،از این رو لازم است که زنجیرهای نفت را از پای اقتصاد کشور باز کنیم و اقتصاد پویا، تاب‌آور و قوی را به تصویر بکشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: در این راه باید به معیشت مردم و مهار افسارگسیخته قیمت‌ها توجه کنیم و به نیروهای جوان، انقلابی و متخصص با روحیه و رویه شهید سلیمانی میدان دهیم.

,

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر اینکه در جنگ اقتصادی باید به طور جدی در همه رده‌ها آرایش جدی بگیریم تا دشمن را شکست دهیم، خاطرنشان کرد: به فرامین و دستورات مقام معظم رهبری در همه بخش‌های کشور جامه عمل بپوشیم و برای آخرین بار شعار محکوم سازش را از ذهن ساده‌ لوحان پاک کنیم و با وحدت و همدلی حول ولایت در مقابل دشمن محکم بایستیم و از دستاوردهای این نظام و انقلاب دفاع کنیم.

,

امام جمعه نرماشیر: معامله قرن خیال خامی که هیچ گاه محقق نمی شود

, امام جمعه نرماشیر: معامله قرن خیال خامی که هیچ گاه محقق نمی شود, امام جمعه نرماشیر: معامله قرن خیال خامی که هیچ گاه محقق نمی شود,

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام‌جمعه نرماشیر در خطبه های این هفته این شهرستان بیان کرد: انسان کامل ترین و ارجمند ترین آفرینده خداوند است‌، چرا که روح خدا در آن دمیده شده است.

,

وی افزود: کشور های اسلامی باید اتحاد خود را بیشتر کنند، در شرایط کنونی دشمن به دنبال تفرقه افکنی است.

,

حجت الاسلام ایرانژاد در ادامه خطبه های خود ابراز کرد: آمریکا و اسرائیل به دنبال معامله قرن هستند تا پایتخت اسرائیل را به قدس انتقال دهند، اما آنها این عمل را هم در خواب نمی توانند ببینند.

,

خطیب جمعه نرماشیردر پایان خاطرنشان کرد: کشور ایران با همدلی، اقتدار و پایداری که دارد دشمن را به زانو در آورده است.

,

امام جمعه فاریاب: عدم وجود عزم جدی در بدنه دولت شرایط اقتصادی کشور را وخیم کرده است

, امام جمعه فاریاب: عدم وجود عزم جدی در بدنه دولت شرایط اقتصادی کشور را وخیم کرده است, امام جمعه فاریاب: عدم وجود عزم جدی در بدنه دولت شرایط اقتصادی کشور را وخیم کرده است,

حجت الاسلام رفیعی خطیب نماز جمعه فاریاب ابتدا به هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و بیان کرد: به مناسبت بیست و یکم تیرماه روز حمله رضا خان در مسجد گوهر شاد به معترضین کشف حجاب هفته پیش رو به عنوان هفته عفاف و حجاب نامیده شده است.

,

وی خطاب به بانوان گفت: حجاب از علائم اختصاری ح: حیا، ج :جهاد با نفس، ا :ایمان، ب :بصیرت، پس یک خانم باید برای اینکه مراحل کمال را دریافت کند باید این صفات را دارا باشد.

,

خطیب جمعه فاریاب عنوان کرد: پنج ماه از سال ۹۹ می گذرد و در واقع سال آینده آغاز قرن ۱۵ است و مقام منیع ولایت امام خامنه ای  در ۱۴خرداد ماه خواهان تحول در کشور شدند که در این راستا ما تهدیدها و فرصت هایی داریم.

,

حجت الاسلام رفیعی گفت: مجلس جوان با نشاط، عملکرد خوب قوه قضائیه، صبر و استقامت مردم در مقابل مشکلات که بیانگر هوش و ذکاوت ملت شریف ایران است، وضعیت کنونی آمریکا و داشتن نیروی های انقلابی، مومن وجوان در کشور نمونه هایی از این فرصت هاست.

,

وی ادامه داد: بی برنامه بودن دولت و نداشتن عزم جدی برای حل مشکلات اقتصادی، اصلاح قوانین منسوخ، اختلاس و دزدی ها ناشی از این امر است، وجود نیروهای نفوذی در بدنه بعضی از دستگاه ها شرایط اقتصادی را وخیم کرده است.

,

امام جمعه بم: بی توجهی مسئولان به مسئله حجاب عامل ترویج فرهنگ غربی در کشور

, امام جمعه بم: بی توجهی مسئولان به مسئله حجاب عامل ترویج فرهنگ غربی در کشور, امام جمعه بم: بی توجهی مسئولان به مسئله حجاب عامل ترویج فرهنگ غربی در کشور,

حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: حجاب عامل مهمی در استحکام خانواده است، فرهنگ بد حجابی در جامعه ایرانی که به واسطه بی توجهی مسئولان اتفاق افتاده برگرفته از فرهنگ غربی است که از زن به عنوان یک ابزار استفاده می کند.

,

وی افزود: ویروس منحوس کرونا همچنان در جامعه ما می‌تازد، بی توجهی مسئولان و مردم باعث افزایش آمار بیماران کرونایی شده است، در این شرایط بسیار حساس چه لزومی دارد مراسم عروسی و ختم برگزار شود.

,

خطیب جمعه بم ابراز کرد: این امر در سایه بی مسئولیتی مدیران اتفاق افتاده، توجه داشته باشید ما همواره در شهر شاهد برگزاری مراسم عروسی در تالار ها هستیم و انتظار داریم برای تعطیلی این مراسمات تصمیمی قاطع اتخاذ شود.

,

حجت الاسلام با اشاره به اعتراف دیر هنگام رئیس جمهور در خصوص مسکن گفت: بی تدبیری مدیران دولت تدبیر و امید گرانی های سرسام آور در بخش مسکن و دیگر بازها را برای مردم به ارمغان آورد.

,

امام جمعه ریگان: دشمن به دنبال مشابه سازی دروغین حادثه نطنز با حادثه چرنوبیل است

, امام جمعه ریگان: دشمن به دنبال مشابه سازی دروغین حادثه نطنز با حادثه چرنوبیل است, امام جمعه ریگان: دشمن به دنبال مشابه سازی دروغین حادثه نطنز با حادثه چرنوبیل است,

حجت الاسلام علی رنجبر نژاد ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته با بیان اینکه گرانی های لجام گسیخته و تورم بی حد و حساب بازار را فرا گرفته است، اظهار کرد: فشار مضاعف گرانی بر عهده آسیب دیدگان از بیماری کرونا و اقشار ضعیف است.

,

خطیب جمعه ریگان تصریح کرد: برخی از مدیران اقتصادی کشور تولید محصولات با کیفیت، مناسب و رقابت پذیر ایرانی را منتفی می دانند.

,

وی افزود: قوای سه گانه با تمام توان و با مساعدت یکدیگر به میدان بیایند و با یک برنامه بلند مدت جلوی تورم و گرانی که زندگی اقشار ضعیف جامعه را فلج کرده است بگیرند.

,

امام جمعه ریگان با اشاره به حادثه انفجار در سایت نطنز عنوان کرد: دشمن به دنبال مشابه سازی دروغین حادثه نطنز با حادثه چرنوبیل است.

,

امام جمعه فهرج: میز مذاکره تضمین کننده امنیت نیست/ درک سیاست در گرو تبعیت از کلام ولی فقیه است

, امام جمعه فهرج: میز مذاکره تضمین کننده امنیت نیست/ درک سیاست در گرو تبعیت از کلام ولی فقیه است, امام جمعه فهرج: میز مذاکره تضمین کننده امنیت نیست/ درک سیاست در گرو تبعیت از کلام ولی فقیه است,

حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته حجاب و عفاف در کشور را ثمره خون شهدا دانست و بیان کرد: ما به برکت خون شهدا این حریت و آزادگی را خاصه در زنان و دختران ایران اسلامی به دست آورده ایم.

,

وی هدف از فشار و تحریم دشمن را جلوگیری از پیشرفت کشورعنوان و اظهار کرد: سیاست اسلام در تقابل با جبهه کفر تبعیت از کلام ولی فقیه است است و میز مذاکره تضمین کننده امنیت نیست.

,

ابراهیمی در ادامه با اشاره به تبریک برخی از افراد به وزیر امور خارجه در قضیه برجام افزود: بسیاری از افرادی که  آن زمان به وزیر امور خارجه تبریک گفتند امروز مقابل این مسئول ایستاده اند و موضع گرفته اند.

,

امام جمعه فهرج با تأکید بر شناخت صحیح از سیاست تصریح کرد: انقلابی فکر کردن یعنی تابع نظر و فکر حضرت آقا باشیم و در این مسیر قدم برداریم.

,

امام جمعه سیرجان: پیام رهبری به اسماعیل هنیه نشان دهنده حمایت راهبردی از ملت فلسطین است

, امام جمعه سیرجان: پیام رهبری به اسماعیل هنیه نشان دهنده حمایت راهبردی از ملت فلسطین است, امام جمعه سیرجان: پیام رهبری به اسماعیل هنیه نشان دهنده حمایت راهبردی از ملت فلسطین است,

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: درپاسخ رهبر انقلاب به نامه آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت الله خامنه ای بر حمایت از مردم فلسطین تاکید وخاطرنشان کردند که جمهوری اسلامی از هیچ کوششی برای استیفای حقوق ملت فلسطین و دفع شر رژیم جعلی صهیونیستی دریغ نخواهد کرد.

,

وی افزود: قدرت جهانی استکبار به واسطه مجاهدت و ایستادگی مسلمانان وتقویت جبهه مقاومت درهم شکسته و عزت و سربلندی برای این جبهه آشکار است و امروز قدرت عمل در عرصه میدان مبارزه در دست مقاومت و حزب الله و مردم فلسطین است و پاسخ و پیام رهبری هم گویای این مطالب بود که همچون گذشته با ایستادگی و مقاومت در برابردشمنان  مسیر عزت و شرف در حال طی شدن است و با وحدت و یکپارچگی نقشه‌های شوم دشمن خنثی شده و نصرت الهی هم نزدیک است.

,

امام جمعه سیرجان ابراز کرد: پیام رهبرنظام اسلامی نشان دهنده حمایت راهبردی از ملت فلسطین و نیز حمایت مداوم از آرمان فلسطین است و با طی مسیرمقاومت طرح اشغال اراضی کرانه باختری اجرایی نخواهد شد.

,

حجت الاسلام حسینی هتک حرمت به مرجعیت شیعه در عراق را محکوم و بیان کرد: ‌اقدام ناشایست روزنامه سعودی الشرق الاوسط در هتک حرمت مقام عالی مرجعیت شیعه در عراق حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی سیستانی موجب تأسف و تأثراست واین توهین مذبوحانه در حقیقت توهین به دین و مقدسات اسلامی است و نشان از مفسده گری و دین‌ستیزی دارد.

,

وی به مناسبت روز حجاب و عفاف پرداخت و ادامه داد:  ۲۱ تیر ماه، روز قیام خونین مردم مشهد در سال ۱۳۱۴علیه رضا شاه بود که می خواست ساست های ضد دینی خود را بر ملت ایران اعمال کند که با قیام مردم مشهد روبرو شد وبه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد اقدام کرد و مقاومت مردم موجب شکست سیاست های احمقانه رضا شاه و انسجام و اتحاد بیشتر مردم در برابر وی شد.

,

خطیب جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: در جنگ نرم دشمنان یکی از اهداف شان بد حجابی و بی حجابی است که باید مواظب بود خواسته یا ناخواسته طعمه دشمن نشویم و بدانیم که گوهر حجاب و عفاف قیمتی است و هزاران خون برای حجاب و عفاف، این سرمایه با ارزش تقدیم  و پرداخت شده است تا این سرمایه حفظ شود و اجرای فریضه امر به معروف قطعا تاثیر در رفع معضلات و مشکلات فرهنگی خواهد داشت.

,

امام جمعه آسمینون منوجان: تورم، فساد و گرانی اولویت های اصلی مجلس جدید باشند

, امام جمعه آسمینون منوجان: تورم، فساد و گرانی اولویت های اصلی مجلس جدید باشند, امام جمعه آسمینون منوجان: تورم، فساد و گرانی اولویت های اصلی مجلس جدید باشند,

حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون منوجان با اشاره به ۲۱ تیرماه سالروز حادثه و قیام مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب گفت: مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور عملی دو فضیلت حیا و غیرت است و این دو از نشانه های اصلی ایمان هستند و بدون آن ها ایمان معنایی ندارد.

,

وی بیان کرد: روز دوشنبه ۱۶تیرماه پیام کوتاه و پرمغز رهبر انقلاب اسلامى در پاسخ به اسماعیل هنیه منتشر شد بانگاهى به شرایط کنونى فلسطین و تحولات کنونى و پیش روى مى‌توان به اهمیت صدور این پیام بیشتر پى برد.

,

حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: یکی از انتظارات مردم از مجلس انقلابی و جوان، پرداختن به اولویت های اصلی کشور و جامعه است که می توان به گرانی، تورم، مسکن، اشتغال، مبارزه با فساد و… اشاره کرد و پرهیز از پرداختن به حواشی و مسائلی که دردی از مشکلات مردم را دوا نمی کند.

,

خطیب جمعه آسمینون منوجان با اشاره به موضوع کرونا تصریح کرد: همگی نکات بهداشتی را رعایت کرده و تجمعات غیر ضروری، جشن های عروسی و مجالس عزا را برگزار نکنیم.

,

امام جمعه موقت جیرفت: ایران بی خاصیت تنها خواسته آمریکا در جریان مذاکره خواهد بود

, امام جمعه موقت جیرفت: ایران بی خاصیت تنها خواسته آمریکا در جریان مذاکره خواهد بود, امام جمعه موقت جیرفت: ایران بی خاصیت تنها خواسته آمریکا در جریان مذاکره خواهد بود,

حجت الاسلام مصطفی عرب در خطبه های نماز جمعه جیرفت، با اشاره به اهداف شوم آمریکا، گفت: آمریکا ایرانی بی خاصیت و آرام می خواهد و انتظار دارد اسلام در مدیریت و حاکمیت دخالت نکند.

,

امام جمعه موقت جیرفت افزود: محبوبیت ترامپ کمتر از ۴۰ درصد است و معترضان در آمریکا، مجسمه های رئیس های جمهور سابق را پائین کشیدند اما هنوز برخی در داخل به دنبال مذاکره با آمریکا هستند.

,

وی بیان کرد: ۱۳ درصد مردم آمریکا سیاهپوست هستند و سیاهپوستان نیمی از آمار زندانیان آمریکا را شامل می شوند.

,

حجت الاسلام عرب عنوان کرد: موسوی خوئینی ها به رهبری نامه نوشته و ایشان را متهم می کند، سابقه این فرد مشخص است، موسوی خوئینی ها کسی است که در فتنه سال ۱۳۸۸ گفت نگذارید فتیله فتنه پائین کشیده شود و روزنامه اش تعطیل شد.

,

خطیب موقت جمعه جیرفت با اشاره به هفته عفاف و حجاب، ابراز کرد: زن و مرد باید عفیف زندگی کنند و برای این گونه زندگی کردن باید پا روی نفس خود بگذارند، شهدا پا روی نفس خود گذاشته و شهید شدند.

,

وی اظهار کرد: مومن باغیرت باید از ارزش های والای دینی دفاع کند، سقوط یک زن، سقوط مرد و سقوط یک جامعه است.

,

حجت الاسلام عرب تاکید کرد: اولین رکن حیا و عفت، پاک نگه داشتن اعضا و جوارح از گناه است به طور مثال فرد عفیف باید گوش از شنیدن هر صدایی حیا کرده و از خوردن لقمه حرام پرهیز کند و همچنین دامان خود را آلوده به گناه نکرده و از لذت های زودگذر دوری کند.

,

امام جمعه موقت جیرفت خاطرنشان کرد: تا قبل از انقلاب صنعتی زن موجودی دست دوم بود و بعد از آن نگاه ها نسبت به زن نگاهی تبلیغاتی بود.

,

وی بیان کرد: در ۲۱ تیر به دستور رضا خان پهلوی هزاران نفر در مشهد در اعتراض به کشف حجاب، به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند به همین منظور ۲۱ تیر را به نام هفته عفاف و حجاب نام گذاری کرده اند.

,

حجت الاسلام عرب در خاتمه عنوان کرد: ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان است، این شورا یکی از ارکان مهم نظام است اما برخی به شورای نگهبان تعرض می کنند.

,

امام جمعه راور: تضعیف حجاب در جامعه غیرت را نیز از بین می برد

, امام جمعه راور: تضعیف حجاب در جامعه غیرت را نیز از بین می برد, امام جمعه راور: تضعیف حجاب در جامعه غیرت را نیز از بین می برد,

حجت الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور در نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بد حجابی در خانواده های مذهبی هم ورود پیدا کرده است ونکته مهم این است که ما دو مقوله حیا وغیرت دراسلام مهم هستند و اگر حیا وغیرت نبود ایمان هم نبود.

,

وی افزود: دشمن در تلاش است که حیا را ازما بگیرد و موفق نخواهد شد، اگر جامعه ای بی دین شد شایستگی نیروهای انقلابی را ندارد.

,

امام جمعه رفسنجان: رعایت حجاب توسط بانوان یک جهاد است

, امام جمعه رفسنجان: رعایت حجاب توسط بانوان یک جهاد است, امام جمعه رفسنجان: رعایت حجاب توسط بانوان یک جهاد است,

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۲۱ تیرماه سالروز به شهادت رسیدن جمعی از مدافعین حریم حجاب در مسجد گوهرشاد به دستور رضاشاه اظهار کرد: معنای حجاب حریت و حیا، جهاد، اعتماد به نفس و بصیرت است، امروز رعایت جهاد حجاب توسط بانوان یک جهاد است.

,

وی با بیان اینکه علل صلی بدحجابی ریشه در غفلت از فلسفه اصلی حجاب است، افزود: غرب زدگی، ضعف اعتقادی، ضعف شخصیتی، تربیت و تعلیم نادرست، ناآگاهی و عدم بصیرت، وجود برخی شبهات و برداشت غلط از کلمه آزادی زن از جمله علل بدحجابی و بی حجابی است.

,

حجت الاسلام حسینی گفت: شهید حسین شعبانی پور در قسمتی از وصیت نامه اش می نویسد خواهرم حجاب تو سنگری است که آغشته به خون من است، اگر میل به اسلام داری چادرت را حفظ کند.

,

امام جمعه موقت رفسنجان خاطر نشان کرد: ارضای غریزه جنسی آسان، نیروی کار ارزان و تسلط بر جوامع اسلامی اهدافی است که حامیان بی حجابی دنبال می کنند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: نهادی که پس از انقلاب تقویت شد بهزیستی بود تا در کنار کمیته امداد به داد خانواده های ایتام، بی سرپرست و معلولین برسد، خیرین و نیکوکاران هم باید به کمک این سازمان ها بشتابند.

,

حسینی ابراز کرد: مردم امتحان خوبی در ماه رمضان و رزمایش کمک مومنانه پس دادند که باز هم با توجه به گسترش ویروس کرونا اقتضا می کند که کمک ها ادامه داشته باشد.

,

وی به سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان برای پاسداری و صیانت از قانون اساسی کشور تشکیل شد، این نهاد نگهبان جمهوریت و اسلامیت  انقلاب است.

,

خطیب جمعه رفسنجان در پایان اقدام وقیحانه در انتشار کاریکاتور روزنامه شرق الاوسط عربستان در توهین به آیت الله سیستانی پدر معنوی کشور عراق را محکوم کرد و بیان کرد: این اقدام توفانی در فضای مجازی و عراق و بغداد به پا کرد و محکوم کردند، ما هم این عمل زشت را محکوم می کنیم، چنین اقداماتی موجب رسوا شدن بیشتر آمریکا و ایادی آن در منطقه می شود.

,

امام جمعه کوهبنان: مجلس یازدهم با ترکیب نیروهای جوان و انقلابی امید دهنده به مردم است

, امام جمعه کوهبنان: مجلس یازدهم با ترکیب نیروهای جوان و انقلابی امید دهنده به مردم است, امام جمعه کوهبنان: , مجلس یازدهم با ترکیب نیروهای جوان و انقلابی امید دهنده به مردم است,

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: یکی از شاخصه های تقوا توجه به سلامتی است در شرایط کنونی که بیماری کرونا در حال گسترش است باید مسائل بهداشتی رعایت شود گاهی حرام هست که دعوت دیگران را قبول کرد سعی کنید تا حد امکان در مجالس عروسی و ختم شرکت نکنید.

,

وی افزود: وضعیت شهرستان قرمز است و امکانات بهداشتی مانند سایر شهرستان ها نیست، از این رو به رعایت کامل بهداشت که دستور دین ماست باید توجه بیشتری داشته باشیم چون این بیماری به کسی رحم نمی کند.

,

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: شروع سال جدید با شیوع بیماری کرونا بود که مردم رعایت کردند، طرح مواسات اجرایی شد و امید را در دل مردم رقم زد ولی کم کم رعایت مسائل بهداشتی رها شد که باید بیشتر توجه کنیم.

,

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: مجلس یازدهم با ترکیب نیروهای جوان و انقلابی امید مردم است در حالی که دشمنان هم اقداماتی علیه مجلس یازدهم دارند اما نمایندگان باید همچنان انقلابی بمانند.

,

وی با استناد به بیانات مقام‌معظم رهبری گفت: همه دستگاه ها باید به دنبال پیشرفت و بهبود وضعیت اقتصادی و پیشرفت کشور باشند باید امید از دشمنان، غربی ها و خارج از کشور قطع شود.

,

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: از جمله امیدها این است که قوه قضاییه از درون و برون بدنبال پاک سازی و مبارزه با فساد است که همه دستگاه ها باید همکاری کنند گرچه دست های دشمنان ما را رها نمی کند.

,

حجت الاسلام جعفری گفت: قدرت نظامی و بازدارندگی ما جز امیدهاست که همواره باعث عقب نشینی دشمنان می شود باید مدیریت جهادی داشته باشیم و با دشمنان مقابله کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: دشمنان کارهایی برعلیه لبنان و فلسطین انجام‌ می دهند گرچه تاکنون تو دهنی خوردند البته کار عربستان علیه مرجعیت عراق را مردم این کشور با حضور گسترده و پرشکوه جواب دادند.

,

امام جمعه رابر: حریم حضرت زینب(س) حریم عفاف و حرمت حجاب اسلامی است

, امام جمعه رابر: حریم حضرت زینب(س) حریم عفاف و حرمت حجاب اسلامی است, امام جمعه رابر: , حریم حضرت زینب(س) حریم عفاف و حرمت حجاب اسلامی است,

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر با گرامیداشت ۲۱تیرماه ۱۳۱۴سالروز حماسه مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب گفت: مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز ظهور دو فضیلت حیا و غیرت است.

,

وی افزود: حیا و غیرت از نشانه های اصلی ایمان است،  بدون حیا و غیرت انسان بی ایمان است.

,

خطیب جمعه رابر  با اشاره به روایتی از  پیامبر آخرالزمان در مورد حیا تاکید کرد: هر دو حیا و غیرت نشانه ایمان است،  فریضه حجاب اسلامی حاکی از این است وقتی این فضیلت در کسی جمع شود می تواند در سنگر عفاف و حجاب در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مجاهدت کند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) هم حرم و حریم دارد، حریم حضرت زینب(س) حریم عفاف و حرمت حجاب اسلامی است قطعا اجر شیر زنان مدافع حریم  کمتر از ارزش کار شیر مردان مدافع حرم نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه