اخبار داغ

در سایه غفلت مسئولان صورت گرفت/

پیام اختصاصی خاتمی برای نشریه به اصطلاح دانشجویی/حمایت آقازاده معروف از نشریه حامی فتنه+تصاویر

پیام اختصاصی خاتمی برای نشریه به اصطلاح دانشجویی/حمایت آقازاده معروف از نشریه حامی فتنه+تصاویر
اخیرا نشریه‌ای به نام "پگاه آزاد" در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با نام دانشجویان و به کام اصلاح طلبان منتشر شده است.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه‌دانا، اخیرا نشریه‌ای به نام "پگاه آزاد" در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با نام دانشجویان و به کام اصلاح طلبان منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه‌دانا,

این نشریه که با محوریت برجسته سازی محمد خاتمی(از سران فتنه88) بوده و در روی جلد و پشت جلد آن تصاویری از وی منتشر شده در مطالب منتشر شده  ضمن حمله شدید به دولت قبل و انداختن تمام مشکلات به گردن رئیس دولت دهم، اصلاح طلبان را منجی معرفی کرده و به نوعی تلاش کرده که این جریان را دوباره بر دانشگاه ها مسلط کند.

,

, ,

در این نشریه به اصطلاح دانشجویی! علی نظری نماینده دوره ششم مجلس و فعال سیاسی اصلاح طلب نیز مطلبی نوشته است. وی در این یادداشت با اشاره به توانایی جنبش دانشجویی به دنبال بازشدن بیش از حد فضای سیاسی دانشگاه ها و جولان اصلاح طلبان است.

,

, ,

نظری که مجلس ششم را با آن همه حواشی، مجلسی افسانه ای! خوانده به نوعی تلاش کرده تا دوباره جنبش دانشجویی و دانشجویان را در حمایت از محمد خاتمی از سران فتنه ترغیب کرده و به همین منظور بارها از وی در این مطلب نام برده است تا به نوعی این فتنه گر را  احیا کند.

,

نظری در ادامه یادداشت خود دولت نهم و دهم را متهم به حمله به تشکل دانشجویی کرده و این در حالی است که برخی ها در حوادث سال 88 بودند که از فضای دانشجویی سو استفاده کرده و دانشجویان را به خیابان کشیدند و این مطلب به واقع غیر منصفانه است . در همین دانشگاه ها بود که بسیار علیه دولت و حتی برخی اصول نظام هجمه شد و دانشگاه آزاد نیز در خط مقدم آن قرار داشته است.

, دولت نهم و دهم را متهم به حمله به تشکل دانشجویی کرده,

 

,

, ,

اما در بخشی ازاین نشریه، در اقدامی متحیر کننده یکی از دانشجویان حقوق مطلبی را با عنوان" خطوط قرمز چیست؟" نوشته است. در این مطلب آورده شده که " خطوط قرمز همان چیزی است که من و شما از سال های 84 تا 92 هر روز با آن زندگی می کردیم: اختلاس، هاله نور، خشک شدن دریاچه ارومیه، قانون شکنی آقازاده ها، صدا و سیمای غیر ملی ،تورم، سقوط پی در پی هواپیماها ، دانشجوی ستاره دار و اخراج اساتید دانشگاه و ... "

, " خطوط قرمز همان چیزی است که من و شما از سال های 84 تا 92 هر روز با آن زندگی می کردیم: اختلاس، هاله نور، خشک شدن دریاچه ارومیه، قانون شکنی آقازاده ها، صدا و سیمای غیر ملی ،تورم، سقوط پی در پی هواپیماها ، دانشجوی ستاره دار و اخراج اساتید دانشگاه و ... ",

دولت گذشته نقاط ضعف و قوت بسیاری داشت و این درست نیست که برخی ها که برنامه مشخصی ندارند یک طرفه به قضاوت بپردازند. قانون شکنی آقازاده ها ، خشک شدن دریاچه ارومیه که مربوط به 20 الی 30 سال پیش و دولت های قبل از احمدی نژاد بوده و تمامی این موارد روشنگر ابعاد پنهان و دست های پشت پرده این نشریه است.

, قانون شکنی آقازاده ها ، خشک شدن دریاچه ارومیه که مربوط به 20 الی 30 سال پیش و دولت های قبل از احمدی نژاد بوده ,

همچنین در یکی از صفحات پایانی این نشریه یک دانشجوی سیاسی در مطلبی به تفکیک موضوعات انفعال، انقلاب و اصلاح پرداخته است. این دانشجو در مطلب خود با به کار بردن این سه واژه در کنار یکدیگر به دنبال القای نوعی تحریک است  و خواسته تا با استفاده از رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی فضای سیاسی بازتر شده و جامعه مدنی را اصلاح کنند.

, همچنین در یکی از صفحات پایانی این نشریه یک دانشجوی سیاسی در مطلبی به تفکیک موضوعات انفعال، انقلاب و اصلاح پرداخته است. این دانشجو در مطلب خود با به کار بردن این سه واژه در کنار یکدیگر به دنبال القای نوعی تحریک است  و خواسته تا با استفاده از رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی فضای سیاسی بازتر شده و جامعه مدنی را اصلاح کنند.,

, , ,

بنا بر اخبار رسیده گفته شده که نشریه"پگاه آزاد" با حمایت مسئولان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و یک آقازاده معروف  منتشر شده و عده ای در داخل این دانشگاه با تشکیل گروه های مختلف سیاسی با محوریت اصلاح طلبان به دنبال یارگیری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

,

, ,

در پایان این نشریه محمد خاتمی از سران فتنه 88 در یادداشتی خطاب به این نشریه فضای دانشگاه ها را با اظهار تاسف نا مناسب دانسته و عنوان کرده که حقوق دانشجویان تا کنون نادیده گرفته شده است.

,

این دست اقدامات به نظر می رسد با بهانه انتخابات و ایجاد فضای باز سیاسی در دانشگاه ها شدت گرفته و انسجام بیشتری پیدا کرده و لذا باید هوشیار بود تا عده ای سو استفاده گر و البته افراطی اصلاح طلب در صدد ایجاد فتنه برنیایند و از پتانسیل داشنجویان استفاده نکنند.

,

همچنین بنا بر اطلاعات خبرنگار ما دانشجویان دانشکده علوم سیاسی از این که این نشریه با نام آن ها منتشر شده ناراضی بوده و خواستار تغییر نام مندرج در این نشریه هستند.

,

لذا مسئولان مربوطه باید ضمن رصد و دقت هرچه بیشتر نسبت به روند تهیه و توزیع نشریات دانشجویی اجازه ندهند تا افراد مسئله دار در حمایت از اصلاح طلبان جو دانشگاه ها را سیاسی کرده و به آشوب بکشانند.

,

 

,

انتهای پیام/س

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه