اخبار داغ

رسایی در گفت و گو با دانا:

ادبیات توهین‌آمیز کار دولت را سخت می‌کند/ توهین‌های مشاور روحانی در عدم رأی اعتماد نمایندگان تأثیرگذار بود

ادبیات توهین‌آمیز کار دولت را سخت می‌کند/ توهین‌های مشاور روحانی در عدم رأی اعتماد نمایندگان تأثیرگذار بود
عضو کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی گفت: این ادبیاتی که گاهی در دولت به کار گرفته می شود که مناسب دولت نیست ولی دولت از حالا این ادبیات را در پیش گرفته است، کار خود دولت را سخت می کند و قطعاً دولت را با مشکل مواجه می کند.
[

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص تأثیر صحبت‌ها و توهین های آشنا، مشاور روحانی بر روی رأی نمایندگان اظهار داشت: صحبت‌های آشنا و مواضع آقای روحانی در رأی عدم اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی علوم بسیار تأثیرگذار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رسایی افزود: نمی شود که روحانی در بیرون از مجلس با یک ادبیات و وقتی به مجلس می آید با یک ادبیات دیگر با نمایندگان صحبت کند بالاخره نمایندگان کر و کور نیستند که ندانند و نشنوند.

,

وی خاطرنشان کرد: پس از صحبت‌ها روحانی و توهین های آشنا، ویژگی های گزینه معرفی شده دلیل دیگری بر این بود که نمایندگان به نیلی رأی ندهند؛ چرا که قوت و قدرتی در او ندیدند.

,

عضو کمیسیون اصل نود با بیان اینکه کسی که می خواهد سکان وزارت علوم را در دست بگیرد باید از یک بنیه، توانایی و ریشه ای برای این مسئولیت برخوردار باشد، یادآور شد: متأسفانه این ویژگی ها در وزیر پیشنهادی دیده نمی شد و نیلی برای ریاست دانشگاه تهران نتوانسته بود شورای عالی انقلاب فرهنگی را قانع و مجاب کند که شورا به او رأی بدهد که طبیعی بود که این اتفاق در مجلس بیفتند.

,

رسایی ضمن اشاره به این موضوع که حتی اگر آشنا و روحانی با این تهاجم نسبت به مجلس موضع گیری نمی کرد، باز هم اقای نیلی نمی توانست رای مجلس را بدست آورد تأکید کر: احمدی نژاد در سال‌های آخر دولت خود با مجلس بنای ناسازگاری را گذاشت و رفتارش با مجلس تند و لجوجانه شد که این موضوع برای او فایده ای نداشت و مجلس بالاخره یک محیط مشورتی است و باید از ادبیات اغنا در مقابل آن استفاده شود.

,

وی خاطرنشان کرد: دولت اگر بخواهد از سال اول اینگونه با مجلس برخورد کند، تا 4 سال آینده خود را اذیت کرده است؛‌ به طور کلی اگر دولت این ادبیات اغنا را در هر جا به کار نگیرد، به صورت طبیعی با بازخورد منفی مواجه می‌شود.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی در برابر دشمنان و مستکبران ادبیات اغنایی را در پیش می گیریم و مقام معظم رهبری می فرمایند تولید و تأکثیر سلاح های هسته ای را حرام می دانیم، این برای اغنای طرف غربی است که ما از سلاح‌های هسته ای استفاده نمی کنیم.

,

رسایی همچنین افزود: وقتی ما تن می دهیم به بازرسی آنها و ده سال است که با آنها مذاکره می کنیم در راستای اغنا کردن آنها است؛ چرا که اغنا توجیه پذیر است و افکار عمومی نیز آن را می پذیرد.

,

وی در پایان تأکید کرد: این ادبیاتی که گاهی در دولت به کار گرفته می شود که مناسب دولت نیست ولی دولت از حالا این ادبیات را در پیش گرفته است، کار خود دولت را سخت می کند و قطعاً دولت را با مشکل مواجه می کند.

,

انتهای پیام/ط

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه