اخبار داغ

اجرای۲۱ عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی درزنجان

اجرای۲۱ عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی درزنجان
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان ازبرگزاری 21عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سمت وسو،“محسن احمدی تبار” : برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی از امروز با شعار دانش آموز بسیجی، بصیرت حسینی و شور انقلابی آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمت وسو,

این مسئول با بیان اینکه روز نخست این هفته با نام دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایتمداری نامگذاری شده است، اذعان داشت: دیدار با ائمه جمعه و نمایندگی ولی فقیه در شهرستان‌ها و ارائه گزار ش عملکرد و برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل با همکاری آموزش و پرورش از برنامه‌های این روز است.

,

وی ادامه داد: روز دوم این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی است که دیدار با خانواده شهدا ، گلباران قبور مطهر شهدا ،برگزاری یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز از برنامه‌های این روز است.

,

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی زنجان ادامه داد: روز سوم این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی نامگذاری شده است که برگزاری برنامه کوهپیمایی، دعای ندبه به یاد امام و شهدای دانش آموز، برگزاری مسابقه دو رهروان شهدا و حضور سازمان یافته در نماز جمعه از برنامه‌های این روز است.

,

وی با اشاره به نامگذاری روز چهارم این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی خاطرنشان کرد: اجرای صبحگاه سراسری ، شرکت در تجمع هیئت های دانش آموزی “احلی من العسل”،جلسه هم اندیشی نخبگان با استاندار،فرماندار و تجلیل از آنها از برنامه‌های این روز است.

,

احمدی تبار با بیان اینکه روز پنجم این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری نامگذاری شده است، افزود: همایش سرمربیان و دبیران درس آمادگی دفاعی ، مسابقه ساخت آدمک هایاستکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار از دیگر برنامه‌های این هفته است.

,

وی افزود: روز ششم این هفته با عنوان دانش آموزی بسیجی، اخلاق و پایداری نامگذاری شده است که را ه اندازی هیات های مذهبی دانش آموزی و برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)در پایگاهها و مساجد محل از برنامه‌های این روز است.

,

این مسئول تصریح کرد: آخرین روز این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی نامگذاری شده است که راه اندازی کاروان عزاداری دانش آموزان در مسیر برگزاری مراسم ملی مبارزه با استکبار جهانی، رژه گروهان نمونه بسیج دانش آموزی و برپایی ایستگاه و مسابقه نقاشی در مسیر راهپیمایی با موضوع “اسرائیل ،رژیم کودک کش” از برنامه‌های این روز است.

,

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع آشنایی با آسیب های برنامه ای ماهواره ای و فضای مجازی بیگانه در طول هفته تصریح کرد: مسابقه نشریه دیوار نویسی و انشاء نویسی با موضوع شعار سال در طول هفته برگزار می‌شود.

,

احمدی تبار در پایان افزود: ثبت نام از دانش آموزان مقاطع ابتدایی ومتوسطه جهت شرکت در مسابقه علمی و فرهنگی تادهم آبان انجام می گیرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه