اخبار داغ

حمایت از یزید در محرم+تصاویر

حمایت از یزید در محرم+تصاویر
این سخنان تاییدی دیگر بر حقانیت سیاست جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی و رابطه با عربستان است و بهترین مدرک برای آن دسته افرادی که زیر علم حسین(علیه السلام )سینه می زنند و از دوستی و رابطه صمیمی با عربستان سخن می گویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری ثامن، شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم عربستان ،‌ در یک مصاحبه تلویزیونی به مناسبت محرم در پاسخ به این سؤال که درباره قیام امام حسین (علیه السلام علیه) یزید و واقعه کربلا چه نظری دارد، گفت: یزید به صورت مشروع در جایگاه حاکم مسلمانان قرار داشت و اطاعت از او واجب بود و قیام حسین بن علی در برابر او، خروج بر حاکم اسلامی بود که حرام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،,

همچنین  این مفتی وهابی در جواب این خواسته مجری برنامه که از وی خواست کتابی درباره امام حسین (علیه السلام )به او معرفی کند گفت: شما بهتر است در این زمینه کتابی نخوانید و در جستجوی چنین کتابی هم نباشید.

,

سخنان این مفتی وهابی بیش از پیش حقانیت قیام امام حسین(علیه السلام )را ثابت و تاییدی دیگر بر حقانیت سیاست جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی و رابطه با عربستان است و بهترین مدرک برای آن دسته افرادی که زیر علم حسین(علیه السلام )سینه می زنند و از دوستی و رابطه صمیمی با عربستان سخن می گویند و با اکره و تاخیری معنا دار صدور حکم اعدام  شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم می کنند.

,

مردم ایران از هر طیف و دسته و جناح سیاسی باشند در حقانیت قیام امام حسین(علیه السلام )اشتراک دارند.

,

پایگاه اطلاع رسانی ثامن

, پایگاه اطلاع رسانی ثامن,

سال گذشته هم  در روز عاشورا مفتی اعظم عربستان در سالروز شهادت سیدالشهدا (ع) و سوگواری شیعیان در عزای فرزند پیامبر (ص) برای پسرش جشن سالگرد ازدواج گرفت و همکیشانش را به جشن و پایکوبی فراخواند.

,

پایگاه اطلاع رسانی ثامن

, پایگاه اطلاع رسانی ثامن,

نباید این سخن امام خمینی(ره) را فراموش کرد که فرمود:

, نباید این سخن امام خمینی(ره) را فراموش کرد که فرمود:, نباید این سخن امام خمینی(ره) را فراموش کرد که فرمود:,

اگر از صدام بگذریم، اگر مسأله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت های امریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت، ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و ال سعود برطرف خواهیم کرد و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد.

, از آل سعود نخواهیم گذشت,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه