اخبار داغ

کوثری در گفت و گو با دانا :

باید به جای برگزاری مراسم بزرگداشت برای سازمان ملل، مجلس عزاداری گرفت/ هیچ تفکر عقلانی پشت این ماجرا نیست

باید به جای برگزاری مراسم بزرگداشت برای سازمان ملل، مجلس عزاداری گرفت/ هیچ تفکر عقلانی پشت این ماجرا نیست
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به برگزاری مراسم بزرگداشت روز سازمان ملل گفت: باید به جای برگزاری مراسم بزرگداشت برای سازمان ملل، مجلس عزاداری گرفته شود/
[

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شبکه اطلاع رسانی  راه دانا، در واکنش به برگزاری مراسم بزرگداشت روز سازمان ملل اظهار داشت: به نظر من بجای جشن باید مراسم عزاداری برای سازمان ملل گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی  راه دانا,

وی افزود: سازمان ملل بعد از جنگ جهانی دوم جز برای سه کشور آمریکا، انگلیس و اسرائیل هیچ اقدام موثری برای سایر کشورها انجام نداده است.

,

کوثری بیان کرد:‌ این سازمان چندین سال است که فقط خواسته های کشورهای استکباری را در نظر گرفته و در جهت منافع آن ها تلاش می‌کند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی  با اظهار تاسف از اینکه دستگاه دیپلماسی ما چنین مراسمی را برگزار کرده و لوح افتخار به جانشین دبیرکل داده ، خاطرنشان کرد: وزارت خارجه پاسخ گو باشد تا ببینیم بر چه اساسی چنین عملی را مرتکب شده است.

,

وی در ادامه تصریح کرد: مبنا و معیار وزارت خارجه باید شفاف شود چرا که من فکر نمی کنم منطقی پشت این قضیه وجود داشته باشد. 

,

کوثری همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه ممکن است مسئولان وزارت خارجه این موضوع را به پای مهمان نوازی ایرانی ها بگذارند اظهار کرد: مهمان نوازی ما ایرانی ها زبان‌زد خاص و عام است ولی این که بخواهیم از سازمان ملل با آن همه سابقه عداوت علیه ملت ایران تقدیر کنیم هیچ پشتوانه عقلی و منطقی ندارد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه