اخبار داغ

داعش ۴۶ شهروند عراقی را اعدام کرد + عکس

داعش ۴۶ شهروند عراقی را اعدام کرد + عکس
جلادان گروه تروریستی داعش دهها شهروند عراقی و عشیره البونمر را در مرکز منطقه هیت اعدام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ابنا، عناصر تروریستی داعش امروز در انتقام از پیروزی‌های ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی در شمال استان بابل با اعدام۴۶ نفر در غرب شهر الرمادی جنایت جدیدی را در این استان رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ابنا,

جنایتکاران داعش ۴۶ نفر از شهروندان عراقی را که در بین آنان نیروی پلیس و عشایر "البونمر" حضور داشتند در تقاطع حی البکر در مرکز منطقه هیت جمع کردند و به رگبار بستند.

,

تروریست‌های برای اعدام این افراد چشم‌های آنان را بستند و پس از رقم زدن این جنایت هولناک خانه‌های اعدامی‌ها را اشغال کرده و به سایر ساکنان این منازل اخطار دادند که خانه‌هایشان را ترک کنند.

,

تکفیری‌های داعش بخشهای عمده‌ای از استان الانبار به مرکزیت شهر الرمادی را اشغال کرده‌اند.

,

این گروه تکفیری ۲۲ اکتبر گذشته منطقه حی البکر را در اطراف هیت در استان الانبار پس از درگیری با نیروهای امنیتی و نیروهای عشایر موجود در منطقه، تحت کنترل خود درآوردند.

«غازی فیصل» نماینده پارلمانی استان الانبار گفت: حوادث و شرایط استان الانبار و رنج‌هایی که ساکنان این استان از گروه داعش می‌برند ضرورت دخالت سریع مراجع دینی، دولت و رهبران کشورهای عربی را برای نجات این استان و حمایت از عشایر البونمر که با وجود کمبود سلاح و مواد غذایی و دارویی همچنان علیه داعش می‌جنگند ایجاب می‌کند.

,
,
,

وی ضمن هشدار درباره انتقام گیری داعش از عشیره البونمر و ساکنان الانبار خواستار ارسال سریع تجهیزات و نیروی کمکی به این استان شده بود.

,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه