اخبار داغ

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان تأکید کرد؛

بصیرت و مقاومت؛ رمز پیروزی بر تحریف و تحریم

بصیرت و مقاومت؛ رمز پیروزی بر تحریف و تحریم
احمد علی مقدم گفت: سردمداران آمریکا فکر می‌کنند با تحریم ملت ایران می‌توانند به اهداف شوم خود در به اسارت کشیدن یک ملت بزرگ و تحریف یک تاریخ کهن دست پیدا کنند. لذا داشتن بصیرت و شناخت تحریف و مقابله و مقاومت در برابر تحریم ها رمز پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات کنونی وارد شده از طرف دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان گفت: آمریکا فکر می کند هر چه بیشتر از اهرم فشار علیه ملت ایران استفاده کند و تحریم های بیشتری علیه جمهوری سالامی ایران اعمال کند زودتر به اهداف خود خواهد رسید  می رسد و در نتیجه ملت ایران کوتاه خواهند آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ادامه داد: اما این شیطان بزرگ نمی داند که ترفندهای آنها نخ نما شده؛ چرا که ملت ایران چهل سال است که آبدیده شده اند و بیدی نیستند که به این بادهای دشمن بلرزند.

,

هدف جانبی دشمن از تحریم ها، قطع رابطه ایران با جبهه مقاومت است

, هدف جانبی دشمن از تحریم ها، قطع رابطه ایران با جبهه مقاومت است, هدف جانبی دشمن از تحریم ها، قطع رابطه ایران با جبهه مقاومت است,

وی با تأکید بر اینکه هدف جانبی دشمن از تحریم ها، قطع رابطه جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت است، افزود: همان گونه که پیامبر اسلام (ص) از تحریم و تهدید ایجاد شده در شعب ابی طالب فرصتی برای توانمند سازی جریان مقاومت و مسلمانان ایجاد کرد؛ ملت مقاوم ایران اسلامی نیز به رهبری مقام معظم رهبری کمافی السابق، توطئه های آمریکا را خنثی خواهند کرد.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: ملت ایران در چهل سال انقلاب  متوجه شده اند که کوتاه آمدن و عقب نشینی در برابر دشمن، آنها را جسورتر می کند؛ زیرا طبیعت متجاوز خواسته های مضاعف است و تا تعطیلی کامل توانمندی های کشور ما دست بر نخواهد داشت.

,

مقدم با بیان اینکه هدف دشمن از تحریم در کوتاه مدت به ستوه آوردن مردم است، تاکید کرد: جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور مخصوصا پیشرفت های علمی، هدف میان مدت تحریم است و در نهایت هدف بلند مدت دشمن از تحریم ها، ورشکسته کردن دولت و کشور با متلاشی کردن اقتصاد کشور و در نهایت ساقط نمودن جمهوری اسلامی است.

,

شناخت تحریف و مقاومت در برابر تحریم ها؛ رمز پیروزی بر مشکلات کنونی است

, شناخت تحریف و مقاومت در برابر تحریم ها؛ رمز پیروزی بر مشکلات کنونی است , شناخت تحریف و مقاومت در برابر تحریم ها؛ رمز پیروزی بر مشکلات کنونی است,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: دشمنان ملت ایران از ابتدای انقلاب در تلاش بودند که قوت ها و توانمندی ها را سانسور و ضعف ها را صد برابر کنند که متاسفانه در برخی مسئولان ضعیف و ناتوان داخلی نفوذ کرده تا با کمک جریان انحرافی تبلیغی به مردم القاء کنند که قطع رابطه با آمریکا مساوی با پایان کار شماست تا در نتیجه جوانان و نخبگان را از تحرک و پیشتازی بیاندازد .

,

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به دو کلید واژه تحریم و تحریف گفت: از بیانات اخیر معظم له مبنی بر این که “یکی از لازمه‌های رهایی از تحریم، مقابله با جریان تحریف حقایق است “؛ می توان فهمید که تحریم و تحریف، دو لبۀ یک قیچی و ابزار و ترفند دشمن هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند و کشور را به فروپاشی اقتصادی برسانند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: سردمداران آمریکا جمع شده‌اند و فکر می‌کنند با تحریم ملت ایران می‌توانند به اهداف شوم خود در به اسارت کشیدن یک ملت بزرگ و تحریف یک تاریخ کهن برسند؛  اما زهی خیال باطل؛ داشتن بصیرت و شناخت تحریف و مقابله و مقاومت در برابر تحریم ها رمز پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات کنونی وارد شده از طرف دشمنان است.

,

مسیر تحریم به دنبال قفل کردن اقتصاد کشور بوده است

, مسیر تحریم به دنبال قفل کردن اقتصاد کشور بوده است, مسیر تحریم به دنبال قفل کردن اقتصاد کشور بوده است,

مقدم با بیان اینکه مسیر تحریم به دنبال قفل کردن اقتصاد کشور و رساندن دولت به وضعیت ورشکستگی کامل بوده است، ابراز کرد: دشمنان برای به سرانجام رساندن جریان تحریم، جریان تحریف را آغاز کردند تا مطالبات مردم را بربایند و با وارونه‌نمایی و سیاه نمایی رسانه‌ای، خواسته‌های مردم را آن طور که مورد پسند دشمنان ملت ایران است نمایش دهند و با تحریف واقعیات، کتمان قدرت کم‌نظیر ایران اسلامی و القای حس نا امیدی و کرختی، مردم را از ایجاد تحول، نا امید کنند.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بیان کرد: عقب نشینی و کوتاه آمدن در مقابل دشمن راه چاره نیست که دائما برخی بر آن تاکید دارند؛ لذا دولت و ملت ایران امروز فهمیده‌اند راه‌حل مشکلات، مذاکره و رابطه با شیطان بزرگ آمریکا نیست بلکه راهگشای مشکلات، ادامه مقاومت است.

,

وی عنوان کرد: عده‌ای در داخل با تأسی از دشمن خارجی درصدد وارونه جلوه دادن واقعیات و ارائه دادن طرح دیگری از واقعیت‌ها هستند تا مردم را وسوسه کرده و کشور را گرفتار بیراهه کنند؛ بنابراین آدرس صحیح برای علاج تحریم ها، تکیه بر توانمندی های داخلی و مدیریت جهادی است و بنا بر فرموده رهبری” اگر جریان تحریف شکست بخورد قطعا جریان تحریم هم شکست خواهد خورد”.

,

ایران با اقتصاد درون‌ زا متکی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حال عبور  از تحریم‌ها است

, ایران با اقتصاد درون‌ زا متکی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حال عبور  از تحریم‌ها است, ایران با اقتصاد درون‌ زا متکی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حال عبور  از تحریم‌ها است,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران با اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر متکی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حال عبور  از تحریم‌ها هستند، گفت: هیچ ترفندی نمی‌تواند حقایق امروز و پیشرفت های همه جانبه ایران را واژگون نشان دهد و اراده ملت ایران را در عبور از موانع نادیده بگیرد.

,

مقدم ادامه داد: وقتی آمریکایی‌ها آرام‌آرام از منطقه بیرون رفتند، این حقایق مکشوف‌تر خواهد شد و امروز هیچ بهانه‌ای برای نرفتن به سوی پیشرفت و توسعه شنیدنی نیست.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: یکی از عبارات کلیدی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب این است که دشمن به ۱۰۰ زبان و بیان و به کمک عقبه داخلی خود اینگونه القا می‌کند که تمامی مشکلات کشور ناشی از تحریم است که این تحریم نیز حاصل دنبال کردن راهبرد مقاومت از سوی جمهوری اسلامی است.

,

ایده سازش و عقب نشینی؛ ناکارآمد و شکست خورده است

, ایده سازش و عقب نشینی؛ ناکارآمد و شکست خورده است, ایده سازش و عقب نشینی؛ ناکارآمد و شکست خورده است,

وی افزود: دشمن اینگونه بیان می کند که در صورتی که ایران از مقاومت دست بردارد، تحریم‌ها برطرف خواهد شد؛ اما این در حالی است که ایده سازش و عقب‌نشینی واقعاً ایده ناکارآمد و شکست خورده‌ای است که هیچ قدرتی به ما اضافه نخواهد کرد و فقط ما را در مقابل دشمن ذلیل و تحقیر و جسارت دشمن را مضاعف می کند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه خط تحریف بود که خط مقاومت را مخدوش و بخش‌هایی از مردم را نسبت به ایده و فکر مقاومت متزلزل کرد، تصریح کرد: مقاومت راه حل مشکلات کشور است؛ اما عده‌ای از سیاسیون و رئیس جمهور در رقابت‌های انتخاباتی خود صورت مسئله را تغییر دادند.

,

مقدم با اشاره به مطلب فوق بیان کرد: به این معنا که گفتند مقاومت نه تنها راه حل مشکلات نیست؛ بلکه خاستگاه اصلی مشکلات کشور است و در همین راستا تاکید کردند که مشکل اصلی کشور ناشی از تحریم است و عامل اعمال تحریم‌ها نیز اتخاذ رویکرد مقاومت است.

,

عده ای در داخل قصد داشتند سایه تحریف را از واقعیت برجام بردارند

, عده ای در داخل قصد داشتند سایه تحریف را از واقعیت برجام بردارند, عده ای در داخل قصد داشتند سایه تحریف را از واقعیت برجام بردارند,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ابراز کرد: دولت در راستی‌آزمایی برجام متوجه شد که این مسئله غلط بود و رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان با  روشنگری درباره برجام با بیان اینکه ” دولت‌های اروپایی در ماجرای برجام هیچ کاری برای ما نکردند” و یا اینکه “برجام خسارت فراوان داشت ” بدنبال بیان این مطلب بودند که “شرط غلبه بر جریان تحریم ، فائق آمدن بر جریان تحریف است”.

,

وی ادامه داد: لذا عده ای در داخل قصد داشتند سایه تحریف را از سر واقعیت‌های برجام بردارند و توافق نامه برجام را مطلوب و مفید جلوه دهند در صورتی که برجام هیچ فایده ای برای کشور نداشت و سیاه نمایی و خسارت محض بود.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای فکر می کند که اگر مردم از گرانی، تورم، مشکلات اقتصادی و معیشتی به ستوه آمده اند، حاضر خواهند بود که انقلابشان را با افکار پلید و پوسیده مستکبرین معاوضه کنند؛ اما مردم به آرمان هایشان پایبند هستند و تا نابودی استکبار جهانی و حکومت جهانی حضرت حجت(عج) مقاومت خواهند کرد و ولی فقیه زمان خود را لحظه ای تنها نخواهند نگذاشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه